Thursday, March 8, 2012

PENYAMUN DAN PENYANGAK DI DALAM PAS...!!!!!!


oh ini lah puncanya kenapa dua wakil pas negeri kedah marah kepada MB kedah datuk seri azizan razak, kerana projek bina jalan bernilai RM 600 juta tak dapat kat penyamun2 pas. dan yang lebih teruk kononya projek bernilai ratusan jutaan itu dapat kepada seorang bekas pemimpin umno.
 
ahhh elok lah tu di sana penyamun, di sini penyangak dah tak salah lah tu. rupanya di dalam pas yang di katakan memperjuangkan islam tidak pernah kerja projek akhirnya terbongkar sudah.  
 
ini telah disahkan oleh  Phahrolrazi sendiri soal projek itu menjadi puncanya. tetapi laporan   Exco Kerajaan Negeri Kedah Datuk Amiruddin Hamzah yang jaga portfolio kerja raya sendiri menafikan ada kontrak pembinaan jalan di Kedah bernilai RM600 juta seperti yang didakwa. 
 
Apapun faktanya ialah projek jalan RM600 juta di Kedah tidak wujud. jelaslah di sini bahawa krisis kepimpinan pas di kedah umpama api dalam sekam yang terus membara dari dalam. 
 
Jawatankuasa Pemandu yang akan diwujudkan oleh PAS Pusat untuk mengawasi pentabiran kerajaan pimpinan Azizan dikira bukanlah suatu jalan penyelesaian. Ia dilihat lebih daripada ' langkah sementara' untuk mengelak kerajaan PAS Kedah terburai menjelang pilihanraya umum ke 13. 
 
mereka didalam pas baru memerintah dua negeri, satu di kelantan dan satu lagi di kedah telah ada unsur unsur mengejar projek menyamun sana sini bagaimana pulak nak memerinta negara??? aku percaya rakyat akan kena jual seduit sekupang bila kuasa di tangan mereka.  
 
dulu pun ada usaha nak menjatuhkan datuk seri azizan razak bilamana ketika itu mb kedah didalam keadaan tidak sihat, ada exco negeri telah mengeluarkan surat dari pejabat mb mengatakan datuk seri azizan razak telah meletakkan jawatan sebagai mb kedah. adakah exco pas phahrolrazi yang di maksudkan itu ????  hanya mb kedah saja yang tahu jawapannya.. !!!


0 comments:

Related Posts with Thumbnails