Sunday, April 15, 2012

WANITA ARAB ADALAH TERCANTIK DI DUNIA...!!!!

aku tidak fikir Angelina Jolie dan Aishwarya Rai adalah wanita yang paling indah di dunia. Hanya kerana mereka selebriti tidak bermakna mereka tercantik di dunia. 

Kecantikan terletak pada mata pemerhati itu. Mata dan otak aku suka sangat wajah unik Fathima Kulsum Zohar Godabari. Fathima Kulsum Zohar Godabari pernah seorang puteri raja kini Permaisuri rasmi Arab Saudi. 

Beberapa hari lepas gambar (tanpa niqab merangkumi mukanya) telah bocor di internet dan dunia bernasib baik perasan dia buat kali pertama. Muka beliau berkulit dengan mata kelabu, bibir merah dan kening yang tajam dalam simetri yang sempurna. 

Bagi aku, beliau mungkin wanita paling cantik di dunia. Mukanya hanya keajaiban alam semula jadi.


13 comments:

Anonymous said...

betul bro...

sewaktu menunaikan umrah baru2 ni saya telah terserempak dgn wanita berpurdah dari benua arab...

dari pandangan mata saja saya terpaku...

masa kat zamzam tower pun terjumpa org arab yg dedah muka...

meme lawa...

jgn kita pandang mereka dgn nafsu tapi pandang la dari segi keindahan manusia ciptaan ALLAH TAALA...

kecantikan tu akan dapat kita nilai dgn lebih tepat...

pejuang hamas...

Anonymous said...

takda maknanya..

kardi lenek said...

wow cantik nya

Anonymous said...

yang cantik adalah yang kacukkan - ini tidak dapat lagi dinafikan. Sebab itu perempuan di kahwin atas empat dasar, pangkat, kecantikan, harta dan akhlak. Bermaksud, yang berakhlak tidak semestinya cantik (kalau ada lagi bagus).

Anonymous said...

Ingin punya penghasilan puluhan juta rupiah perminggu ..???
Kerja dirumah sambil santai2..??
Bisnis bursa saham (valuta asing)..!!! kurang mengerti??? Bisa bertanya??? Malu bertanya kelaparan..^_^
Disini solusinya…!!!
Hotline 24 hour : +6282388610163
SILAHKAN DI MULAI DENGAN ACCOUNT DEMO..SETELAH ANDA MENGERTI SILAHKAN BUKA ACCOUNT REAL.
http://instaforex.com/?x=homebussines
code affilIate : homebussines
code affiliate : FBJV

Yang Merindui-Nya said...

memang cantik sich, tapi mau lihat dong mukanya tanpa solekan... gambarnya yang inikan punya solekan. lagian wanita arab yang bertutup, tetap aja matanya punya solekan yang menambahkan kecantikan. itu yang aku tahu soal wanita arab, mereka memang cantik bangat tapi jarang lihat mereka tanpa solekan.

Yang Merindui-Nya said...

memang cantik sich, tapi mau lihat dong mukanya tanpa solekan... gambarnya yang inikan punya solekan. lagian wanita arab yang bertutup, tetap aja matanya punya solekan yang menambahkan kecantikan. itu yang aku tahu soal wanita arab, mereka memang cantik bangat tapi jarang lihat mereka tanpa solekan.

Yang Merindui-Nya said...

memang cantik sich, tapi mau lihat dong mukanya tanpa solekan... gambarnya yang inikan punya solekan. lagian wanita arab yang bertutup, tetap aja matanya punya solekan yang menambahkan kecantikan. itu yang aku tahu soal wanita arab, mereka memang cantik bangat tapi jarang lihat mereka tanpa solekan.

Yang Merindui-Nya said...

memang cantik sich, tapi mau lihat dong mukanya tanpa solekan... gambarnya yang inikan punya solekan. lagian wanita arab yang bertutup, tetap aja matanya punya solekan yang menambahkan kecantikan. itu yang aku tahu soal wanita arab, mereka memang cantik bangat tapi jarang lihat mereka tanpa solekan.

azka Hazikoh said...

alahumma shalli 'ala muhammad,,,,,itu mah jeleeeeek,,,cantikan juga akuuuu. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkk.

azka Hazikoh said...

alahumma shalli 'ala muhammad,,,,,itu mah jeleeeeek,,,cantikan juga akuuuu. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkk.

Anonymous said...

Cuba tak pakai mekap tengok. Kening simetri tu kening yang dah ditarah dan di lukis. Dan walaupun wanita arab cantik, pembedahan plastik hidung paling banyak di sana. Tak cukup cantik lagi ke sampai nak repair lagi hidung tu. Wanita melayu padan la kalau nak buat hidung sebab tak berapa mancung.

Cik Putih said...

Betul..prmpuan Arab nmpk mcm cantik tp manisnya x ADA,air wjh garang, x ada klembutan, ayu @ comelnya sprti wanita asia..wanita Arab trlalu suka bersolek,bertabaruj, plg ramai orgnya buat hidung n pmbdahan plstik, cuber tnp mekap...agak mnjemukan sbnrnya krn manisnya d wajah x ada..

Related Posts with Thumbnails