Saturday, March 31, 2012

NAK TAU BERAPA RIBU GAJI BLOGGERS ????


Amboi .. bloggers sekarang dah boleh dijadikan kerjaya atau karier ke ? Boleh percaya ke neh ? Entahlah .. tapi kalau rajin buat kajian .. korang boleh jumpa jawapannya.. 

Ada contoh  blogger yg dah jadikan dunia maya ni sebagai ladang tanamannya ? Aku rasa , tak perlu kot bagitau apa jawapannya kan ? Kenapa ? Kenapaaaa ??

Berapa pendapatan blogger ? Alahai … sama cam peladang gak laa.. Mana ada gaji tetap Segalanya bergantung pada kerajinan dan usaha mereka . Kalau rajin , maka banyaklah .. Kalau malas , dok je atas pokok , cari pisang ! Ada ke pisang kat atas pokok ? Ada laaa .. cuba google !

SUMBER BEN

ARAB NAK KOMEN: aku telah mula belajar sesuatu, !!!! ,  penulis blog yang menulis mengharapkan wang ringgit tak akan ke mana, berbeza dengan bloggers yang telah lama berjuang di alam maya,, dari mula suka suka dan terus menjadi sumber rezeki itu yang akan kekal, PERCAYA LAH ....





 

2 comments:

Alisha Residenc said...

Hello,
Anda boleh menukar pautan blog saya?
http://alisharesidence.blogspot.com/ Saya harap anda boleh menghubungkan dan saya akan melakukan perkara yang sama,
Berterima kasih banyak

Alisha

Joeyhady hady ismail said...

saya telah linkkan blog anda...terima kasih kerana membaca blog saya

Related Posts with Thumbnails