Monday, March 26, 2012

ANWAR HANG JANGAN BUAT SAMAN SILAP MATA LAA..!!!!

Anwar Ibrahim sekali lagi cuba bermain silap mata, dia ingat dengan mengemukakan notis tuntutan saman terhadap Nallakaruppan akan menyebabkan Nalla goyang ketakutan dan terus menutup mulut sampai kiamat.
Malangnya harapan itu hanya mimpi basah di siang hari, sekadar memberi seketika nikmat kepuasan untuk penyokongnya tetapi gagal mencapai klimaks yang dikehendaki.

Dalam reaksi terbaru Nalla terhadap notis tuntutan saman tersebut, Nalla telah melemparkan cabaran supaya Anwar segera memfailkan secara rasmi saman tersebut ke mahkamah supaya proses pendengaran kes dapat dibicarakan sesegera mungkin. KLIK SINI

cukup jelas di sini, ibarat melepas tengkok sendiri, orang suruh dia saman bagi membuktikan dia benar, jesteru itu dia pun terhegeh hegeh macam beruk makyeh membuat saman, kononnya akan memberi sedikit ruang kepercayaan kepada anjing anjing belaanya bahawa anwar ibrahim memang berani saman orang, kalau berada di pihak yang benar, kita akan lawan dan terus lawan.

peliwat tegar ini pernah saman dr chandra
Pada 6 Mac 2008, Anwar memfailkan saman terhadap Dr Chandra kerana mendakwa ahli akademik itu mengeluarkan kata-kata berunsur fitnah terhadapnya pada satu forum di Menara Star di Petaling Jaya pada 3 Mac 2008, yang kemudiannya disiarkan oleh akhbar.KLIK SINI
apa jadi dengan kes saman itu, orang penang kata gempaq mau kuat... habuk pun tarak....!!!! ninnnndiaaaaaaaaaaa punya dok tipu rakyat., 

kita sedang menunggu bila saman Anwar terhadap Nalla & Utusan hendak menjadi kenyataan, ia adalah satu-satunya peluang besar  untuk kita mengetahui lebih lanjut rahsia peribadi Anwar yang mungkin akan menjadi noktah penting dalam hayat politik dirinya.

Alang-alang payah sangat nak tengok Anwar letakkan keyakinannya terhadap kekuasaan & keadilan Allah s.w.t melalui sumpah mubahalah dan tempoh petunjuk kebenaran dari Allah s.w.t pula biasanya akan dapat dilihat dalam tempoh paling lambat sekitar satu tahun.

Maka tindakan saman di mahkamah dunia adalah alternatif untuk Anwar membuktikan kebenaran mengikut acuannya yang wajar sekali disegerakan.

Jom kita bloggers pro BN membuat desakan semaksima mungkin agar Anwar menyegerakan langkah menyaman Nallakaruppan & Utusan, malah desakan sama juga relevan ditekankan supaya tindakan saman turut difailkan terhadap Umi Hafilda & Datuk Eskay.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails