Wednesday, March 28, 2012

PELUK LELAKI TAK BOLEH....!!! PELUK USTAZ BOLEH TAK??????

arab nak tergelak dan tersengeh sendirian bila membaca kenyataan artis awal ashaari yang bakal bernikah dengan sesama artis scha alyahya, dia tak bagi bakal isterinya berfeluk dengan lelaki lain selepas berkahwin  kononnya nak menjaga hati dah keluarga nya. 

agaknya inilah ada sebab musabab kenapa artis kita kahwin cerai, meminta benda yang kita sendiri belum pasti. adalah lebih baik arab nasihatkan cari saja bakal isteri bukan dikalangan artis, sebab sudah tentu "isteri" tak akan berpeluk dengan orang lain. kalau dah nak kahwin dengan artis kerna lah terima semuanya, atau suruh saja scha alyahya itu berhenti terus dari menjadi artis.

Pelakon Scha Al Yahya, 29, tidak dibenarkan memeluk lelaki dalam apa jua adegan selepas bergelar isteri kepada Awal Ashaari, 31.Ia adalah syarat yang dikenakan oleh Awal untuk memastikan rumah tangga yang bakal mereka bina pada 4 Mei depan berjalan dalam keadaan harmoni.

"Apabila bergelar isteri, semestinya dia (Scha) perlu menjaga nama baik suami dan keluarga kedua-dua belah pihak."Jadi, terdapat beberapa syarat yang perlu diikuti iaitu biarlah tawaran watak yang diterima sesuai dengan status isteri yang dibawanya.

"Kalau boleh saya tak mahu dia berpelukan dengan lelaki lain, nampak kurang manis," katanya selepas sidang media pengumuman tarikh perkahwinan mereka di Ampwalk, Jalan Ampang di sini, Selasa.


 p/s: ada juga isteri yang bukan artis feluk ustaz, hahahaahahahahah itu macamana pulak????



0 comments:

Related Posts with Thumbnails