Wednesday, March 28, 2012

MEMANG CILAKAK LAAA BILA TENGOK MUKA INI..!!!

dari pagi tadi aku sedang memikirkan nak tulis apa ...apa isu semasa hari ini, apa tajuk tajuk penting nak aku baca. sewaktu aku breakfast tadi dengan kawan kawan, banyak isu rancak di bualkan, memang menarik la. tapi entah kenapa telah berlaku satu kejadian yang sungguh meloyakan aku.

apa bila aku nak online, tengok kat blog aku, memang aku nak kata, siyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 40 hari bila ternampak photo perempuan di atas, aku terus tak ada mood nak tulis blog,

ini muka yb mana ini, nak kata perempuan pun ada...nak kata darai boleh gak la., nak kata pondan pun sikit sikit pun ada , nak kata jantan garik pun ada  sememang nya aku confius...!!!

malang sungguh rakyat atau pengundi yang ada wakil rakyat spesis macam nie.!!!! KLIK SINI

0 comments:

Related Posts with Thumbnails