Tuesday, March 6, 2012

LAGI BANYAK DIA BERCAKAP....JAIP AKAN TUTUP MULUT DIA..!!!

Jabatan Agama Islam Pahang,melalui Timbalan Pengarahnya Datuk Mohd Ghazali Abdul Aziz akan mengambill tindakan undang undang terhadap Ostad Badrul yang ditangkap baru baru ini mengentot isteri orang.

Ini berikutan tuduhan Badrol terhadap Ghazali dan JAIP berkonspirasi untuk memalukan beliau dengan isu khalwat bini orang. Pihak JAIP telah mendapatkan nasihat dari beberapa pihak sejak kes Badrol mengentot isteri orang menjadi panas apabila Ostad PKR itu secara terbuka menghina JAIP dan Sultan Pahang.

Menurut JAIP,mereka hanya menjalankan tugas berdasarkan peruntukan dalam enakmen dan perkara itu telah mendapat perkenan oleh Sultan Pahang sendiri.Siasatan sedang dijalankan dan Badrol Amin mendahului daripada pihak JAIP dengan menuduh dengan pelbagai dakwaan.

Timbalan Pengarah JAIP berkata mereka akan menyaman Badrul Amin dan kesemua pihak ini termasuk blog dan media pro pakatan yang cuba memalukan nama jabatan. Sebelum ini ada laporan yang PKR akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Timbalan Pengarah JAIP berhubung kenyataannya yang dilihat meragukan dan ada usaha terancang pihak-pihak tertentu yang sengaja ingin menjatuhkan nama baik Badrol Amin dan juga parti itu (Parti Keadilan Rakyat). Tambahan pula kes itu berlaku sehari menjelang Himpunan Hijau 2.0 pada 26 Februari lalu.

sumber:  http://www.pisau.net

ARAB NAK KOMEN: SAMAN JE SI SYAITAN BERTOPENGKAN MANUSIA TU, BIAR RAMAI RAMAI KENA SAMAN BILA NAK PRU13 DEPA TAK ADA DUIT...PADAN MUKA HANGPA. !!!!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails