Saturday, March 17, 2012

HADI AWANG SOKONG KERJASAMA DENGAN YAHUDI....????? BIAR BETOI WEiiiii !!!!!!

ohh macam ini pun ada, bila kena pada kerajaan sekarang blog blog pakatan pokai mak tuduh umno dan bn ada hubungan dengan israel, tapi bila ada puak pas tanya presiden pas, adakah pakatan akan memutuskan hubungan perniagaaan dengan bangsa yahudi, pandai pulak dia menjawab kalau pakatan memerintah  boleh berniaga dengan orang yahudi. fahaman saja tak boleh. hak tuihhhhhhhhhhhh!!!! 

SHAH ALAM 17 Mac – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, kerjasama dengan bangsa Yahudi, terutama dalam bidang perniagaan adalah dibenarkan tetapi ia adalah terhad kepada kaum itu sahaja dan bukannya dengan fahaman Zionis.

"Pendekatan kita (ialah) boleh bekerjasama dan berniaga dengan bukan Islam (termasuk Yahudi) tetapi ia mestilah terhad kepada kaum itu sahaja dan bukannya dengan fahaman Zionis ,” katanya dalam sesi soal jawab pada majlis makan malam bersama Pemimpin Pas anjuran Dewan Muslimat Pas Malaysia di sini, malam tadi.

Abdul Hadi berkata demikian ketika menjawab soalan yang dikemukakan oleh seorang pimpinan Pas yang mengajukan soalan berhubung proses perhubungan antara kerajaan Pas ataupun pakatan pembangkang untuk memisahkan hubungan perniagaan dengan bangsa Yahudi sekiranya menguasai kerajaan persekutuan suatu hari nanti. – BERNAMA

0 comments:

Related Posts with Thumbnails