Tuesday, March 20, 2012

JAHANAM LAH ANWAR IBRAHIM BISEKSUAL..!!!!

orang kuat magnum copration satu ketika dahulu iatu Datuk Nallakaruppan hari ini dengan berani mendakwa   Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah biseksual dan mencabar ketua pembangkang untuk mengambil tindakan undang-undang terhadapnya, jika dakwaan itu tidak benar. .. 

Beliau berkata, sepanjang persahabatan mereka selama 30 tahun banyak rahsia Anwar yang cukup diketahuinya termasuk yang berbentuk peribadi.
"Mahkamah adalah landasan terbaik untuk saya mendedahkan segala perilaku dan rahsia Anwar. Sebab itu dalam perkara ini, saya tidak mahu bertindak terburu-buru. Nalla berkata beliau hairan mengapa Pakatan Rakyat melantik Anwar  untuk menjadi pemimpin pembangkang. Beliau juga menggesa pemimpin PAS, Datuk Nik Aziz, untuk mengeluarkan fatwa untuk membenarkan biseksual untuk menjadi pemimpin islam

"Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual " kata Nalla dalam sidang akhbar.  Orang menganggap beliau adalah seorang Muslim yang baik, tetapi ia tidak. Saya mencabar beliau, jika dia adalah orang yang dipihak benar. "

"Dia boleh menipu orang ramai, tetapi hakikatnya ialah beliau mahu merosakkan negara. Saya akan mendedahkan di mahkamah . Saya mencabar Anwar mengenai perkara ini, "katanya. 

 Nalla berkata jika Anwar membawanya ke mahkamah, beliau akan mendedahkan lebih lanjut mengenai Anwar yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh. Beliau berkata, setakat ini apa yang dia telah mendedahkan hanya 30 peratus daripada apa yang dia tahu tentang Anwar. 

 "Nik Aziz harus mengeluarkan fatwa untuk membenarkan biseksual untuk mengetuai pembangkang. Mengapa mereka (Pakatan) tidak mengambil tindakan terhadap beliau? Mereka mesti mengambil tindakan mengenai perkara ini. Terdapat begitu ramai pemimpin pembangkang, mengapa meletakkan seorang lelaki biseksual (untuk menjadi pemimpin pembangkang)? "Ditanya Nalla. 

 "Jadi hari ini saya berkata Anwar adalah seorang biseksual dan saya mencabar beliau untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap saya," katanya. "Dia (Anwar) tidak mempunyai prinsip. Dia mahu menjadi Perdana Menteri, itu sahaja. Dia akan melakukan apa sahaja untuk menjadi Perdana Menteri, "katanya.

ARAB NAK KOMEN: tunggu apa lagi, demi membersihkan nama anwar ibrahim, dia mesti menjawab segala tuduhan datuk nala, lawan tetap lawan, trademark anwar untuk menghiburkan hati penyokong PKR. bagi aku ini adalah sesuatu yang memalukan dan mencemar nama baik islam, bilamana orang bukan islam boleh mempertikaikan ajaran islam apa yang dia anuti  sehingga di tuduh seorang pengamal sex  biseksual. 

apakah penyokong biseksual nak tuduh datuk nala kecewa tidak dapat projek, jangan silap langkah,  datuk nala sudah  kaya raya dengan wang magnum. dia tak perlu projek apa apa dari anwar ibrahim.

sepatutnya penyokong penyokong peliwat tegar ini wajib bertanya dan memaksa ketua mereka jawab adakah benar anwar ibrahim seorang bikeksual ????, bila soalan di tanya, mesti dijawab dengan jawapan, jangan pulak bila soalan di tanya, di jawab dengan soalan, apa pun jawapan nya mesti ada alasan jawapan yang kukuh untuk mematahkan hujah, jangan hendak mengelirukan rakyat dengan membuat beberapa persepsi.

APAKAH ORANG YANG NABI TAK MENGAKU UMAT . KITA MAHU MENGANGKAT DIA MENJADI PEMIMPIN ISLAM, ??????



0 comments:

Related Posts with Thumbnails