Monday, December 5, 2011

PANAS: pelakon pakistan berbogel dalam FHM



pelakon Pakistan yang disiarkan dalam bogel untuk majalah India dengan singkatan agensi perisikan Pakistan yang ditakuti dan berkuasa  beliau telah mencetuskan kemarahan di seluruh negara ini konservatif

Gambar Veena Malik di laman web FHM India, terlebih dahulu disiarkan dalam isu Disember majalah, telah menyalakan laman web rangkaian sosial sejak awal minggu ini. 

Ramai di sini menjangka tindak balas hebat, sebagai nasionalis dan Islamis kerap perhimpunan peringkat terhadap apa-apa jua yang mereka anggap satu penghinaan kepada Islam atau kepada maruah negara. India dan Pakistan telah berperang tiga peperangan, dan Perkhidmatan Perisikan Antara agensi atau ISI telah dituduh menaja serangan pengganas di dalam India. 

Malik telah dipecahkan Pakistan pantang larang agama dan negara pada masa lalu. Dia menjadi sasaran kemarahan konservatif dan heroin untuk beberapa liberal Pakistan. Konservatif ulama Maulana Abdul Qawi yang diisytiharkan pada AAJ TV pada hari Sabtu bahawa usaha terbaru beliau menjadi kontroversi adalah "rasa malu untuk semua umat Islam." 

Dalam temu bual dengan Pakistan GEO siaran televisyen Sabtu, bagaimanapun, Malik berkata foto bogel telah diterbitkan melanggar perjanjian dengan FHM India dan dia sedang mempertimbangkan tindakan undang-undang terhadap majalah itu. 

Malik mengakui telah gambar untuk "pukulan yang berani tetapi tidak bogel." Beliau berkata editor majalah itu telah berjanji bahawa dia akan meliputi kebanyakan gambar dengan permulaan ISI. 

Gambar ini bertujuan untuk mencucuk menyeronokkan pada takut kepada India perisik Pakistan, katanya, sambil menambah "apapun yang terjadi (di India), orang-orang (yang jahat) ISI belakang bahawa." 

Majalah editor Kabir Sharma berkata Malik telah memberi kebenaran penuh untuk menembak dan gambar. "Kami mempunyai semua rekod (s)," katanya kepada stesen televisyen Pakistan. 

"Veena sangat teruja dengan idea ISI itu." Zubair Khan, pekedai yang berusia 40 tahun di barat laut bandar Peshawar, bersetuju, berkata gambar telah memberikan saingan India satu lagi peluang untuk menghina Pakistan. "Beliau telah memperoleh nama yang buruk bagi seluruh negara Pakistan," katanya. 

Lain-lain mempersoalkan kesahihan sesuatu gambar. "Ia seolah-olah satu cubaan India untuk memburuk-burukkan Pakistan dengan berpura-pura Foto bogel, atau dia mungkin telah dilakukan untuk mendapatkan publisiti murahan," kata Lubna Khalid, 38,

0 comments:

Related Posts with Thumbnails