Monday, December 26, 2011

PAKATAN AKAN HANCUR DI PRU 13

Tak pa...Nuar..Kita pekena teh dulu pasai esok ni hang nanti pekena teh halia kat Sg Buluh.... 
PAS telah menjadi Santa Claus Pakatan Rakyat dimana DAP telah berjaya menghancurkan PAS dengan perlahan apabila menasihati PAS menerima ideologi Kerajaan Kebajikan untuk digantikan dengan Hudud.
Apa guna-nya Mat Sabu ini yang tidak mempunyai pendidikan dan hanya pandai membuat kenyataan "politically incorrect" bagi menaikkan imej beliau sendiri di mata rakyat. Isu fakta sejarah komunis yang cuba diputar-belitkan oleh Mat Sabu amat mengecewakan

Terima-kasih Anwar Ibrahim and your China Doll...lu memang kaki liwat, apa guna ada isteri kalu suka main depan belakang..

terima kasih lidah biawak guan eng - tutup kedai melayu dan mamak

terima kasih dr hasan ali - membongkar segala kepincangan dalam PAS

terima kasih karpal singh - gaduh dengan TKM dr ramasamy

Pakatan Rakyat bakal dikalahkan dengan teruk pada pilihanraya ke 13 kelak. Inilah antara sebab kenapa kerajaan negeri DAP P.Pinang dan juga kerajaan negeri DAP Selangor tidak mahu menyertai pilihanraya umum ke 13 jika ianya diadakan sebelum June 2012.

Pakatan Rakyat sudah tidak mempunyai keyakinan kerana sokongan rakyat terhadap mereka semakin hari semakin pudar. Dalam pilihanraya 2008, BN dibawah teraju PM Abdullah Badawi telah tersasar jauh daripada memuaskan kehendak rakyat kerana terlalu sibuk berpolitik kepartian daripada memberi tumpuan kepada rakyat. Pakatan Rakyat telah menyerang BN dengan propaganda di alam cyber dan mempengaruhi pengundi muda, urban dan di luar bandar. Anak-anak muda membawa maklumat dari alam cyber balik kampung dan telah mempengaruhi pemikiran rakyat di kampung. Pengundi urban mahu mencuba pentadbiran baru kerana telah jemu dengan BN dan faktor perbalahan antara Dr M dan Pak Lah. Tiada perancangan yang dilakukan oleh kerajaan BN Abdullah Badawi ketika itu. Populariti Anwar Ibrahim masih lagi menjadi tiket percuma bagi penyokong Pakatan Rakyat dan PAS masih lagi memegang perjuangan Islam dan Hukum Hudud. Tsunami Politik berlaku dan daripada Lim Guan Eng hingga ke Nurul Izzah, tiada siapa menyangka PR akan memenangi 5 kerajaan negeri dan banyak kerusi parlimen.

Tahun-tahun 2008 hingga ke 2011 adalah tempoh ujian untuk Pakatan Rakyat bagi membuktikan kecekapan mereka mentadbir negeri masing-masing. Namun semuanya meleset sama sekali. KLIK SINI UNTUK BERITA PENUH 

0 comments:

Related Posts with Thumbnails