Friday, December 9, 2011

DAP AKAN TENGGELAM DENGAN KAPAL SELAM

ketua menteri paling rasict cuba dengan tipu helah menjawap secara sinis mempersoalkan mengapa kerajaan atau lebih tepat lagi Kementerian Pertahanan mengambil masa selama 21 bulan untuk membuktikan kapal selam tersebut boleh menyelam apabila mempelawanya belayar bersama-sama kapal berkenaan. Kata Guan Eng, tawaran selepas 21 bulan tersebut mengesahkan bahawa kapal berkenaan memang tidak boleh menyelam.

nampaknya dia cuba hendak pertahankan kenyataannya yang di buat satu ketika dulu. Apa yang merisaukan adalah kenapa puak puak DAP ini terlalu kritikal bila bercakap hal keselamatan negara atau hal hal ketenteraan negara kita, mungkin ada muslihat di sebalik berbagai desakan meraka.
DAP menggunakan budak rasict tony pua untuk membangkit isu kapal selam yang tidak boleh selam kononnya, si budak tony pua juga membuat membangkitkan juga hal kedai 1malaysia, mungkin DAP tidak senang dengan ekonomi orang melayu.

berbalik kepada senjata atau kekuatan tentera malaysia, DAP tidak senang dengan cara kerajaan membeli apa saja yang melibatkan ketenteraan sehinggakan senjata atau peluru berpandu jenis apa yang digunakan oleh tentera Malaysia juga perlu didedahkan kepada awam.

Bayangkanlah kalau DAP berterusan mendesak tentang belanjawan pihak tentera dan aset apa yang dibeli kemudian disusuli pula dengan pertanyaan mengapa ianya mahal, mengapa ianya murah, mengapa ianya begitu, mengapa ianya begini… bukankah semua itu sekadar satu helah semata-mata sepertimana pihak asing cuba mendapatkan maklumat tentang sistem keselamatan negara klik sini untuk cerita jahat DAP

0 comments:

Related Posts with Thumbnails