Tuesday, January 3, 2012

SAM KETOT MANUSIA PALING CILAKA



video ini menerangkan segalanya, mengajak rakyat untuk berhimpun sebagai sokongan. 

sudah berapa ramai yang telah dihadapkan mahkamah dan seterusnya dijatuhkan hukuman telah mengheret rakyat untuk memberi sokongan?. 

hanya PELIWAT TEGAR ini saja yang buat perangai dengan mengajak rakyat untuk membela pertuduhannya, apa bangang sangat ke rakyat sampai nak jadi pembela dia.

ini semua kerja orang bodoh, dia yang nak kena menjawab dalam mahkamah, ini soal dia nak pertahankan dia tak bersalah, senang saja lawan lah di mahkamah. jangan lah mengajak rakyat bagi membela salah laku yang dia dah buat. INGAT KATA KERAMAT INI,  " LAWAN TETAP LAWAN" kata kata ini bukan kah datang dari mulut peliwat tegar sendiri. nah buktikan lah kata kata itu dengan membela diri sendiri. apa kejadahnya ajak rakyat lawan sistem kehakiman. 

cuba kita lihat sendiri, di mana kah dia pernah berkata " SAYA TIDAK PERNAH MELIWAT SAIFUL" arab tinggal kan soalan ini pada pembaca pembaca blog ini. kita belum lagi minta di manakah dia pernah bersumpah, kita hanya minta satu saja di manakah dia pernah menafikan dia adalah bukan peliwat tegar. 

tak cukup dengan itu, dia juga tidak pernah menafikan pelakon video sex itu adalah dia, atau tidak pernah walau satu ayat pun yang dia tidak pernah melanggan pelacur. 
rakyat harus sedar permainan ini. kalau pun nak menegakkan keadilan, buktikan lah dulu diri itu tak bersalah. 

berbalik pada cerita video diatas, sam telah secara terang terangan menghasut rakyat. andaikata 901 ini terjadi. orang pertama yang perlu pihak berkuasa tangkap ialah si melaun ini SAM KETOT. dia kata tak salah kalu nak pi mahkamah, memang lah tak salah, arab pun akan pergi jugak. yang kita takut ialah selepas peliwat itu dijatuhkan hukuman, adakah sam ketot boleh mengawal orang ramai yang akan bertindak di luar kawalan. 

so lepas ini jangan salahkan polis kalau pihak polis bertindak, polis menjalankan kerja untuk mengawal keselamatan orang awam. tapi jangan takut lah lepas kena tangkap pihak polis akan bagi makan nasi briyani. hangpa semua boleh melantak puas puas.

hangpa buat kacau bilau nanti, hangpa akan maki hamun polis nanti, hangpa akan merusuh buat kacau. tapi bila mai bab makan. hangpa melantak tak ingat dunia. kepada puak puak yang macam ini arab nak kata. hangpa nie memang manusia paling cilaka dan haram jadah.......!!!




1 comments:

rey said...

perjuangan mereka ni tak akan selesai selagi anwar tak diselesaikan terlebih dulu......selesai anwar maka kuranglah masaalah yang lain.

Related Posts with Thumbnails