Thursday, January 19, 2012

MB SELANGOR TAKUT PADA UMNO...!!!!!

arab melihatkan satu tindakan dan kenyataan politik untuk menipu atau mengelirukan rakyat selangor amnya. masih nak letak kesalahan kepada UMNO. Apa saja tindakan mereka tetap akan menyalahkan UMNO, kerana UMNO lah jadi macam nie, kerana UMNO lah jadi macam tu. 

kesimpulannya mudah, UMNO memang terbaik dalam mempertahankan AGAMA, BANGSA DAN NEGARA, jesteru itu mereka takut dengan kebangkitan UMNO dan BN.

Timbalan Pesuruhanjaya III Pas Selangor, Khalid Abdul Samad berkata, dengan kedudukan sebagai Menteri Besar, sudah pasti Abdul Khalid boleh mengendalikannya dan meluruskan perkara yang ‘bengkok’ dalam Jais dan Mais termasuk soal zakat dan isu-isu yang ditimbulkan tetapi tidak diberikan jawapan wajar.

“Kalau diletakkan orang baru, kita khuatir dia mungkin akan dipermainkan oleh Umno yang akan menggunakan Jais dan Mais untuk kepentingan mereka dan itu akan menimbulkan masalah tetapi kalau Menteri Besar (Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim) yang pegang, baru bertemu buku dengan ruas,” katanya.

Khalid berkata, lebih elok portfolio itu dipegang Abdul Khalid kerana beliau lebih arif dan berpengalaman mengendalikan berbanding individu lain yang memerlukan masa untuk menguasai portfolio tersebut. “Tiada masalah Menteri Besar pegang kerana pilihan raya dijangka sudah menghampiri, Exco yang diberi tanggungjawab memerlukan masa untuk menyesuaikan dan memahami selok belok portfolio berkenaan. Ia akan menjadi sedikit masalah bagi orang baru untuk mengendalikannya,” katanya.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails