Saturday, January 21, 2012

MELIHAT PAYUDARA SELAMA 10 MINIT UMUR PANJANG????

di New England Journal of Medicine mengatakan bahwa menatap buah dada yang seksi selama 10 minit boleh disamakan dengan latihan aerobik selama 30 minit dan mempertajam pengihatan untuk mata yang bermasalah atau rabun. 

Kajian yang dilakukan oleh Dr. Karen Bouncer di tiga rumah sakit di Frankfurt ,Jerman, yang melibatkan 200 lelaki. Seratus orang disuruh melihat payudara secara teratur setiap hari, sebaliknya seratus lelaki lainnya  dilarang untuk melihatnya. 

selama lima tahun dan hasilnya menunjukkan kelompok pengintip dada perempuan mempunyai tekanan darah lebih rendah, denyut nadi lebih lambat saat istirahat, dan mengalami gangguan pembuluh darah jantung lebih rendah. “Kenikmatan seksual memacu denyut jantung dan memperlancar sirkulasi darah,” kata Dr. Bouncer. 

“Kami percaya jika lelaki memandang dada ukuran ‘cup D’ secara teratur, mereka akan hidup lebih panjang empat atau lima tahun.” Dia menganjurkan kaum lelaki, terutama usia di atas 30 tahun agar selalu tengok TV yang menampilkan perempuan-perempuan berdada besar. Para peneliti juga mencatat nama-nama artis berdada seksi yang dianggap boleh ‘menyehatkan’ lelaki, diantaranya salma hayek,monica belluci, Natalie Martinez. 


0 comments:

Related Posts with Thumbnails