Sunday, January 8, 2012

HARGA MARUAH NEGARA HANYA RM 300.

Jumaat lepas tiga pemuda lelaki telah ditahan pihak polis Pantai Dalam ekoran rondaan di hadapan Stesyen Komuter Angkasapuri terjumpa kereta yang dalam keadaan mencurigakan.

Apabila diperiksa bonet kereta, didapati 18 tin cat spray warna merah, 5 tin warna hitam, 1 tin warna putih, dan 3 keping kad manila tertulis '901' dan 'TTR 901" dalam pelbagai warna kad dan warna tulisan. Pemeriksaan mendapati tiang jambatan tersembr dengan cat tulisan 'TTR 901".

Seorang wartawan adalah antara tiga lelaki yang ditahan polis kerana dipercayai menconteng dinding menggunakan penyembur cat di pelbagai lokasi berhampiran Brickfields awal pagi semalam. 

Ketua Polis Daerah Brickfields ACP Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid berkata mereka ditahan kira-kira 6.30 pagi itu kerana menulis perkataan biadap pada dinding berkenaan. "Kami menemui contengan itu di Pasar Seni, Penjara Pudu, Bangsar Utama, Stesen Komuter Pantai Dalam dan Stesen Bas Jalan Raja Laut di sini," katanya kepada pemberita semalam. 

Beliau berkata seorang daripada suspek adalah pemberita akhbar milik parti pembangkang manakala dua lagi penulis bebas. 

ARAB NAK KATA,: BODOH SUNGGUH WARTAWAN TU, TAK CUKUP DEPA BUAT FITNAH DALAM PENULISAN AKHBAR, DEPA BUAT PULAK KERJA HARAM JADAH VANDALISME. 
DIPERCAYAI ADA UPAHAN DARI PIHAK ATASAN, HARGA UNTUK BUAT KERJA INI HANYA RM 300, SEKARANG DAH KENA TANGKAP RASANYA TAK BERBALOI WEII.. klik sini

APA YANG PERLU PIHAK POLIS ATAU MAHKAMAH BUAT, KALU DI BICARA IALAH KETIGA TIGA MAHKLUK PEROSAK INI DI JATUHKAN HUKUMAN DENGAN MEMBERSIH KEMBALI APA YANG DEPA DAH BUAT, CAT SEMULA BANGUNAN2 YANG DI SEMBUR .

BIAR RAKYAT TENGOK SIAPA YANG PUNYA KERJA NIE..


2 comments:

Anonymous said...

bodohnya pencacai ANWAR 901 nie...kerana RM 300...dh kena tangkap...bloody idiot

Anonymous said...

Depa ni lagi bodoh sebab rajin la pulak dok buat stencil kemudian spray merata-rata lak tu. Ada tu rajin dok superimposed foto dato seri najib n isteri....tak ker membuang masa tu! Kalau masa tu dimanfaat dgn mencari duit, kan bagus. Yg dok fanatik tu sapa suruh? Apa dapat? BODOH ja dapat.

Related Posts with Thumbnails