Tuesday, July 24, 2012

PAS SUDAH MENJADI BATU.....!!!!



tengok dua photo di atas di manakah perbezaan nya, sudah tentu fahaman politik, tetapi kalau nak beza siapa lebih islam rasanya sama saja, so kepada puak puak penyokong pas jangan buta mata. bercakap itu pandang kiri kanan sama, jangan membabi buta menuduh orang lain tidak islam.

tengok pada photo nik aziz bersolat dengan ramai orang tengok di belakang, sudah menjadi satu MITOS, serupa tak pernah tengok orang solat. begitu lah jadi nya bila sudah menutup mata dan pintu hati.

jom kita baca ulasan dari blog pas beruk

Apabila nak masuk musim PRU, maka tersusun gambar2 Nik Aziz yang dianggap nabi oleh Ust Budak dan juga penglipur lara PAS. Posisi gambar Nik Aziz yang menarik serta menyentuh emosi akan dipertontonkan kepada rakyat bagi tujuan mencuri emosi rakyat.

Sebab itulah ramai dikalangan penyokong PAS amat berbangga bahawa mursyidul Am mereka serta barisan kepimpinan PAS pada pandangan mereka adalah jelmaan susunan dewa suci yang perlu di ikuti secara mandatori. Permainan emosi kepada gambar2, kisah2 misteri Nik Aziz, cerita2 mitos PAS dan imej berserban dan berjubah telah menjadi senjata utama Pas dalam memenangi hati nurani rakyat, terutama yang cenderung kepada Islamik.

Dalam tidak sedar, PAS sebenarnya lebih merbahaya dari Parti komunis DAP jika dilihat modus operandinya menggunakan landasan agama sebagai tapak penyebaran dan mencari pengaruh kepartian. Sifat orang melayu Islam terutamanya yang amat sensitif terhadap agama, mampu rebah dengan dakyah dan doktrinisasi PAS yang menjadikan agama sebagai alat politik kepartian. Sedangkan beragama itu adalah jauh melangkaui parti dan politik.

Gambar2 menarik seperti Nik Aziz menangis, solat atas tikar buruk, solat atas tanah, berwudu' di sungai dan bermacam posisi menarik lagi akan terus dimainkan sehingga PRU. Mereka tahu bahawa jiwa umat Islam boleh dibeli dengan perlakuan2 ini.

Sedangkan jika hendak diukur dengan jasa kerajaan yang menyedia kemudahan asas seperti bekalan air, lektrik, masjid dan segalanya, semua itu akan tenggelam oleh sekeping gambar Nik Aziz sedang solat atau menangis.

sumber ...pas beruk

0 comments:

Related Posts with Thumbnails