Wednesday, July 25, 2012

NAK DEKAT PILIHANRAYA TANTAWI SEMAKIN BERCELARU...!!!!

ketua Dewan Pemuda Pas Pusat Nasrudin Hassan hari ini pertahan DAP kompromi terima hudud, 

mangkok hanyun ini tetap mempertahankan fakta berhubung kesediaan Karpal Singh berkompromi untuk melaksanakan hukum hudud walaupun ia disanggah oleh Pengerusi DAP itu. 

Bukan itu sahaja, malah Nasrudin turut mempertahankan fakta yang menyatakan bahawa Pas merupakan parti dominan dalam pakatan pembangkang. Sehubungan itu beliau mencabar mana-mana pihak menganjurkan satu lagi perdebatan sekiranya mereka mendakwa dua fakta yang dikemukakannya itu ketika berdebat dengan Pengerusi Jawatankuasa Kerja Ulama Muda Malaysia (Ilmu), Fathul Bari Mat Jahaya pada Khamis lalu sebagai satu pembohongan.

arab nak kata...dalam pakatan haramjadah siapa lebih dominan  pas ke dap atau pkr,  masih tak nak mengaku yang parti DAP lah yang paling dominan dan berkuasa. pas hanya parti pak turut, tidak boleh mengubal sesuatu dasar didalam pakatan pun. pejuangan DAP paling konsisten sekarang ini .. tidak kepada parti pas, bertukar sesuka hati mengikut politik semasa. kalau semalam kata nak tubuh negara islam tetapi hari ini tiada pulak di mana mana transkrip yang pas mahu menubuhkan negara islam sebalik negara berkebajikan. apa yang arab nampak pejuangan pas hanya satu, mahu menjatuhkan dan meranapkan kekuatan parti umno itu saja matlamat mereka. 

mereka lupa kekuasaan Allah, mereka menolak takdir Allah. jika perjuangan mereka ikhlas sudah tentu Allah merestui pejuangan mereka. tetapi sekarang apa yang kita mesti lihat ialah Allah tidak mengizinkan apa saja peracangan mereka. sebab itu semua pakat jadi gila babi nak menonjol kan diri mereka lah lebih berkuasa. 

0 comments:

Related Posts with Thumbnails