Tuesday, July 3, 2012

LOKMAN ADAM TERLIBAT DALAM KONSPIRASI 3 BILLION...!!!!




isu pembelian kapal selam anwar ibrahim dan anjing2 belaannya telah membuat black propaganda sehingga sampai sekarang ada rakyat yang masih percaya bahawa dato seri najib makan rasuah.  tetapi rakyat lupa satu perkara iaitu ketika si malaun bernama anwar ibrahim menjadi timbalan perdana menteri dia lah menjadi penyamun wang rakyat dan bapak segala rasuah. dia merrrrrooommmpakkkkkkkkkk 3juta wang rakyat...!!!!

sebenarnya modus operasi yang pernah di buat oleh anwar ibrahim ketika menjadi ketua penyamun telah di alihkan dan meletakkan persepsi buruk kepada pemimpin umno seperti dato seri najib, ini lah cara paling kotor untuk menyakinkan rakyat, AKU BAIK, DIA YANG JAHAT.

baca petikan dari media umno online dimana anwar ibrahim mendapat wang RM3 juta.,


Bekas Penolong Setiausaha Angkatan Muda Keadilan Lokman Nor Adam berkata tindakan PKR hanya mendiamkan apa sahaja isu yang berkaitan dengan Ketua Umum mereka, Datuk Seri Anwar Ibrahim termasuklah isu akaun RM3 billion adalah satu tindakan yang memilih bulu atau ‘double standard’.

Ini kerana tegas beliau sekiranya membabitkan individu lain contohnya isu Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Faekah Husin, ramai yang mendesak agar Faekah meletak jawatan malah sesiapa yang menentang Anwar ataupun Azmin Ali juga akan dikenakan tindakan sama seperti Gobalakrishnan dan Zaid.

“Saya sendiri ketika berada dalam PKR di buang dari parti kerana mendedahkan penyelewengan yang dilakukan oleh pemimpin dalaman PKR. Ada yang menggunakan wang derma untuk membeli rumah banglo dan kereta mewah. Tetapi sekiranya melibatkan Anwar ataupun kroni kuatnya seperti Elizebeth Wong, tiada tindakan yang akan diambil.

“Elizabeth Wong pada satu tahap sudah bersedia meletakkan jawatan tetapi diminta untuk tidak mengosongkan jawatan tetapi diberi cuti panjang dan akhirnya kes dilupakan,” ujarnya dalam satu wawancara khas bersama UMNO-Online.

Tegas Lokman, apa yang rakyat harus tahu dan menjadi pokok utamanya adalah selama hari ini PKR hidup dengan memberikan persepsi buruk kepada Barisan Nasional (BN )dengan mengatakan BN sebuah parti rasuah yang selalu menyalahgunakan kuasa, tidak mampu untuk menjadi kerajaan yang baik, tidak mampu untuk telus dan sebagainya.

“Tetapi sekiranya dilihat secara jelas sebelum Anwar membentuk PKR, dia sudah berhadapan dengan isu akaun RM3 billion… Sudah berhadapan dengan masalah open tender. Nampak sangat Anwar cakap tak serupa bikin. Bagi saya rakyat sepatutnya lebih fokus nak tahu tentang duit RM3 billion itu.

“Sudah pasti duit ini bukan hasil perniagaan Anwar Ibrahim. Dia tiada sebarang perniagaan apapun. Jadi duit RM3 billion yang dia perolehi ketika menjadi Timbalan Perdana Menteri adalah duit yang dapat dari sumber-sumber haram iaitu dengan menyalahgunakan kuasa, meluluskan projek itu, projek ini dan menerima komisyen. Itu menyebabkan dia boleh megumpul duit sebanyak tu,” tambahnya lagi.

Menurut Lokman, bukan Anwar sahaja yang tidak bersih malah Wan Aziziah sendiri tidak bersih.

“Wan Azizah pernah menerima 200 ribu US dollar yang diambil oleh Nurul Izzah daripada seseorang individu dan duit itu tidak dimasukkan dalam akaun parti. Wan Azizah juga pernah terima duit RM5 juta dari seorang ahli perniagaan sebelum pilihan Raya 1999.. duit itu juga tidak dimasukkan dalam akaun parti dan banyak lagi sumber-sumbar lain yang kita tidak pernah tahu.

“Kalau mereka cerita mereka nak kerajaan yang baik, telus.. saya rasa mereka patut cermin diri mereka sendiri. Saya sememangnya tidak terkejut Datuk Murad dedahkan Anwar banyak akaun sampai mencecah RM3 billion. Tindakan Tun Mahathir memecat Anwar adalah satu tindakan yang terbaik ,” ujarnya. – MediaUMNO


0 comments:

Related Posts with Thumbnails