Tuesday, July 10, 2012

"IMAM MAHADI" MATI SYAHID INI SEMUA SALAH PAS...!!!!!






tidak keterlaluan arab nak tulis, ini lah hasilnya didikan parti PAS kononnya berperang dengan kerajaan zalim...bila mati berperang ialah mati syahid. kerajaan memang terlalu zalim kepada parti pembangkang kerana selalu mengagalkan niat mereka ke putrajaya. tetapi kerajaan tidak pernah zalim kepada rakyat. itu yang patut di terangkan oleh pemimpin2 parti pembangkang supaya rakyat tak mensia siakan nyawa mereka dengan buat kerja bodoh macam "imam mahadi bertopi tengkorak"  sila KLIK SINI 

KENYATAAN RASMI OLEH POLIS.
Pada 9/07/2012 jam l/kurang 1430 hrs bertempat di JPM KOMPLEKS B PUTRAJAYA Saspek seorang lelaki dan seorang perempuan telah mengamuk di luar perkarangan JPM dengan melibaskan pedang samurai. mereka berdua menuju ke pos pengawal dan telah dihalang oleh polis bantuan.
Suspek lelaki telah meletakkan pedang samurai di leher polis bantuan di mana polis bantuan tersebut terpaksa membenarkan mereka masuk.bila berada di dalam perkarangan kompleks B kedua-dua suspek telah melibaskan pedang dan merosakkan dua cermin kereta jenis hyundai accent dan perodua kancil milik kakitangan JPM. 
anggota cawangan pencegahan jenayah sampai di tempat kejadian setelah terima maklumat dari pusat kawalan daerah polis putrajaya. apabila sampai di sana nampak kedua-dua suspek dengan pedang samurai.anggota cawangan pencegahan jenayah telah kenalkan diri sebagai polis dan terus diserang oleh kedua-dua saspek dengan pedang samurai. 
kereta pasukan mengalami kerosakan di mana cermin hadapan kereta pecah.anggota MPV sampai dan cuba membantu untuk tahan suspek. anggota MPV juga diserang dengan jarak yang dekat oleh suspek menggunakan pedang samurai dan seorang anggota MPV telah melepaskan tiga das tembakan. kedua-dua suspek telah dibawa ke hospital PUTRAJAYA dapati suspek lelaki telah terkena tembakan di tangan kanan dan bahagian ari-ari manakala suspek perempuan terkena tembakan pada paha kanan.
suspek lelaki telah meninggal di hospital.siasatan awal dapati suspek telah menggelarkan dirinya sebagai ‘IMAM MAHADI ‘ manakala suspek perempuan masih menerima rawatan di hospital PUTRAJAYA
siapa nak bertanggungjawab atas peristiwa ini. tak kan lah nak kata ini semua lakonan agenda jahat umno lagi, cuba pergi  tanya kepada blogger zahrain yang pernah menulis 2000 anggota polis menyamar menjadi peserta bersih 3.0, mungkin kes amukan ni sama juga agaknya. 


.

1 comments:

Anonymous said...

Petikan dari blog Jaya Negara yang ternyata menyanjungi Mantan PM.:
"Dr Mahathir pernah dikafirkan semasa mengusulkan pendapat supaya Alquran diubahkan kepada banyak bahasa supaya mudah dipelajari. Hariini cuma ada terjemahan kebahasa-bahasa lain. Terjemahan tidak sama. Itu bukan yang Dr Mahathir maksudkan. Ia berbeza dengan kitab Injil telah lama diubah dan Wal hasilnya Kristian dianuti lebih dari 2.2 bilion penduduk Dunia. Penat orang tua ni menjawap. Dr Mahathir satu-satunya manusia berjiwa besar yang aku temui diMalaysia hingga hari ini. Jika dia masih mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia pasti aku amat-amat bersetuju."

Related Posts with Thumbnails