Sunday, July 29, 2012

MAJLIS BERBUKA PUASA AHLI PARLIMEN TASEK GELUGOR BERSAMA KEPIMPINAN UMNO BAHAGIAN @NajibRazak @dzainalabidin @NorMdYakcop












selalunya hujung minggu di bulan ramadhan adalah hari yang paling sibuk kepada Yang berhormat2 untuk mengadakan majlis berbuka puasa. semalam ahli parlimen tasek gelugor telah mengadakan majlis tersebut selama 2 hari berturut, bermula hari jumaat untuk ketua ketua cawangan dan ajk2 bahagian tasek gelugor. semalam untuk ketua2 sayap di peringkat cawangan dan ajk. 

semalam semua meja penuh dengan kehadiran hampir 500 orang, acara bermula dengan membaca yassin dan selepas itu yb tan sri nor mohamed yakcop berbesar hati memberi sumbangan buah kurma dan yang paling best  mungkin membuat penerima tersenyum ialah DUIT RAYA dari yb tan sri nor. 

yb tan sri nor pada petang semalam juga telah memjemput ustaz kamal saidin untuk memberi tazkirah kepada hadirin. ustaz kamal saidin banyak membri nasihat umat islam wajib bersatu demi kehormornian rakyat malaysia, pergolakan di negera negara islam seperti syria harus di buat pengajaran. 

terima kasih kepada yb tan sri nor mohamed yakcop. 

0 comments:

Related Posts with Thumbnails