Saturday, July 21, 2012

GUAN ENG SUDAH MULA CAKAP BOHONG...BUKIT BENDERA DENGAN BUKIT RAINBOW TAK TAHU BEZA..!!!!!


ketua menteri DAP pulau pinang lagi sekali berbohong, guan eng lidah biawak terlalu banyak menipu rakyat melalui buletin mutiara dan beberapa siri statement pada sidang akhbar. bohong dan tipu adalah makanan harian dia.

ketua menteri a.k.a broker tanah paling berjaya telah cuba mengelirukan rakyat bahawa didalam kerajaan pulau pinang sekarang tidak pernah merogol tanah bukit buktinya lihat photo di atas.


tengok kenyataan dia dalam buletin mutiara yang paling cilakak menyiarkan berita membohongi rakyat. 
CM Lim said in his speech, " I wish to invite Star Group Chief Editor Datuk Seri Wang Chun  wai either to go up Penang hill or do a hill trek to see for himself whether PENANG HILLS ARE DYING as claimed by the Star. 
tolong lah ketua menteri paling cilakak jangan berbohong dan putar belit kan fakta untuk satu harI. Ini pendedahan star .BACA SINI
A hillslope in Sungai Ara on the island being levelled to make way for a housing project. — NG AH BAK / The Star



apa yang kita bongkar kan ialah tanah tanah bukit di sungai ara telah dirogol oleh kerajaan negeri dap. kita langsung tidak pernah sebut bukit bendera.  nampak sangat dia cuba mengalih dan mengelirukan rakyat di seluruh negara, rakyat pulau pinang tidak bodoh,

0 comments:

Related Posts with Thumbnails