Wednesday, July 18, 2012

PAPAGOMO KENAPA JAHAT SANGAT NIE....!!!!!


kenapa papagomo dibiarkan bermahajarela membongkar salah laku peliwat tegar bernama anwar ibrahim bapak kepada nurul izzah. boleh tak kita nak tanya pulak kenapa bapaknya membiarkan papagomo membongkar cerita sex dia tanpa ada tindakan saman ke atas blog papagomo, mungkin kah anwar ibrahim membayar kepada papagomo untuk membuat cerita sex nya. kalau dulu bapaknya boleh bayar raja petra untuk menulis blog fitnah, kenapa tidak pulak kali ini bapaknya pulak bayar kepada papagomo. ini semua salah anwar ibrahim. 

jika itu semua fitnah, saman sajalah datuk nalla, ummi hafilda, yb zulkifli nordin dan papagomo, 4 nama ini dengan konsisten bercakap yang anwar memang kaki pungkok dan tibai bini orang. 

Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar melahirkan kebimbangan kerana tiada tindakan diambil terhadap pengendali blogger pro-Umno termasuk Papagomo yang menurutnya menyebarkan fitnah terhadap pimpinan Pakatan Rakyat (PR) selama ini. 

Beliau berkata ini bukanlah kali pertama penyebaran fitnah dilakukan, namun masih dibiarkan tanpa apa-apa tindakan. “Tambahan pula Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengesahkan tiada laporan yang diterima setakat ini," katanya kepada media selepas menghadairi jamuan teh di sini petang ini. 

Beliau yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai diminta mengulas laporan blog yang menyebut kononnya seorang lagi siswa membuat laporan polis di kawasan utara kerana diliwat oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim baru-baru ini. 

Nurul Izzah berkata, sampai bila pimpinan PR termasuk bapanya, Anwar dan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng akan terus dituduh dengan pelbagai dakwaan yang tidak berasas. KLIK SINI

arab nak kata: papagomo wei aku rasa dia suka kat hang tu, hehehehehehehheeh

0 comments:

Related Posts with Thumbnails