Friday, July 13, 2012

NAK DEKAT PILIHANRAYA, RAMAI DAH JADI GILA..!!!!!




Arab melihat keadaan ini selepas apa yang telah berlaku amukan di pejabat perdana menteri, rupanya ada orang gila atau sakit mental yang teramat sangat sehingga mengambil tindakan sendiri. 

Terbaru dari parti pembangkang telah mengeluarkan satu tagline baru "JOM KE SYURGA" apa kejadahnya sampai nak kata macam itu. Ini pun salah satu gila punya kerja. Mereka tak pernah kering idea bagaimana hendak meraih undi orang islam bila pangkah mereka masuk syurga tetapi jika pangkah parti lain masuk neraka. 

Sebab itu lah ada beberapa kalangan kita nak masuk syurga kena jadi ahli parti pas. PAS Parti Ahli Syurga memang sesuai dengan namanya, kalau tok guru mereka boleh tentukan siapa boleh masuk syurga dan neraka, di manakah kedudukan nabi nabi Allah pulak?? Mengikut ajaran parti pas, untuk masuk syurga kena lah menjadi ahli dan memangkah pas di setiap PRU.

http://jawaber6.blogspot.com
parti pas sudah berangan angan hendak merampas putrajaya, tapi pas ini sedar ke tidak dengan bilangan kerusi 80, kalau menang semua pun boleh kah jadi perdana menteri. tapi kerana ada sifat gila meroyan tak tentu hala, sebab itu keluar kenyataan pas akan bertanding 80 kerusi, supaya penyokong2 nya bersorak dan gembira dalam mimpi basah. sekali DAP berdehem saja, silap silap kerusi banyak yang hilang. 

Ini lah yg dikatakan bila nak dekat pilihanraya semua orang akan jadi gila. 

0 comments:

Related Posts with Thumbnails