Wednesday, July 4, 2012

BETTY DIKHIANATI DAN DIHINA.....!!!!!

kesian sungguh lah kepada Betty Chew a.k.a Puan Lim Guan Eng. Dia seperti kelihatan lebih kebingungan, sakit dan keliru berbanding pada hari Isnin apabila berhadapan dengan soalan mengenai Ng Phaik Kheng a.k.a Rainbow. seorang wanita yang cantik dan menawan ada gosip mempunyai kekasih gelap lim guan eng.  

Betty tidak tahu bagaimana untuk bertindak balas dengan soalan dari pihak yang lain di Dewan Undangan Melaka. Ia adalah satu soalan yang mudah. YB Gan bertanya kepada  Betty jika dia tahu  photo gadis yang terpampar di dalam blog2. 

Mereka mahu tahu mengenai gambar gadis itu yang telah bermain di alam maya secara meluas di internet. Orang di Melaka bertanya: Jika ia tidak benar, mengapa tidak Betty menafikan terus? Mengapa tidak dia mempertahankan suami beliau? Mengapa tidak dia mengatakan bahawa beliau percaya kepada suaminya dan bahawa tidak ada hubungan cinta itu?

Mukanya betty bertukar menjadi putih, kemudian merah, kerana bergelut untuk menjawab. ADUN DAP rakan-rakan beliau bangun menjawab hendak membela . Dan apa pembelaan mereka? Mereka bertanya YB Gan, bagaimana dengan  MCA, Chua Soi Lek dengan skandal sexnya. ini lah padahnya bila tak tahu jawab soalan, orang tanya A dia jawab C. kebangangan wakil2 dap amatlah terserlah.

beza chua soi lek. ketika video sexnya tersebar di semua blog dan portal pembangkang terutama malaysiakini. chua soi lek telah mengaku orang dalam video itu ada lah saya. ini tidak sama dengan Betty, yang asyik membisu dan marah lebih dashyat dia tidak pulak cuba menafikan kes suaminya ada terlibat dengan kekasih gelapnya .Betty amat marah. Marah dengan YB Gan kerana suaminya di hina. 

betty dan ADUN DAP keluar dewan. mengikut sumber boleh dipercayai dari dalaman dap, wakil dap amatlah bergembira dengan isu ini, dap di melaka tidak suka kepada guan eng dan betty. Yeh, yeh, jatuhkan Ugly Betty!

pemimpin2 dap di melaka  terlalu membenci dan mengambil tindakan menghalau guan eng dari kepimpinan dap melaka, mereka ini peduli apa guan eng ketua menteri pulau pinang dan betty pulak sebagai adun kota laksamana banyak menghabiskan masa di pulau pinang dan tidak turun ke padang melihat pengundi2 nya, betty adalah YB hanya pada namanya sahaja, makan gaji buta. bayangkan kalau adun BN makan gaji buta pulak, merekalah yang akan terlompat2 mengkritik dan diaibkan dalam portal pembangkang.

Tetapi kerana dia adalah Puan Lim Guan Eng, portal2 pembangkang melihat ini sebagai tiada apa apa. mereka akan terus bermain politik kotor dengan berbagai isu seperti scorpene, lynas dan altantuya.

kepada puan betty adalah lebih baik anda letak jawatan dan beri kepada orang yang layak untuk rakyat kota  laksamana. balik pi jaga suami anda di penang, jangan lupa pasang cctv dalam tandas takut laki anda jahat pulak..hahahaahahahahahahahahahahhaahah.




0 comments:

Related Posts with Thumbnails