Wednesday, July 4, 2012

BOYFRIEND ABBY DAH CABUT LARI, MALANG SUNGGUH NASIB MAK JANDA INI.....!!!!!!

dengar kata bf dia dah cabut lari.... malang sungguh lah nasib kamu yaaa 



hebat mak janda ini bila dia masuk ke gelanggang politik. you want to play.....lets we play the game. itu ja arab nak cakap kat artis janda tak laku ini. mari kita tengok sampai bila dia nak bermain politik. tidak keterlaluan arab nak cakap, abby ini nampak seperti kehilangan arah seperti desperate sesangat mahu kan publisiti. 

dulu bukan main lagi sana sini menangih simpati kepada peminat peminatnya bahawa dia teraniaya bila bekas suaminya telah main kayu tiga dengan nya. arab sendiri pun bersimpati juga...

abby abadi ini tahu ke tidak, faham ke tidak bila memberi komen seperti dalam photo di atas, wahh sudah pandai bermain dengan angka. sudah pandai mempertikaikan hutang RM600 juta ya. ini lah padahnya bila burung pandai berkata kata. di suruh kata  hutang negara 600 juta. pi sana sini berceramah hutang negara RM600 juta. tapi sayangnya otak kosong. 

arab nak tanya. jom kita pakat pakat tanya dia, apa dia hutang negara sampai RM600 juta tu. jangan hanya tahu plug n play ja. 

Dia kata dia menyertai PAS untuk menguatkan agama. Kononnya di KL tiada orang pun berusaha mengajar/menasihatnya untuk mendekati Allah. PAS tu parti politik Abby. Bukannya untuk menguatkan ISlam.  Abby kata dia tolak kerja berlakun kerana mengikuti sesi ceramah berkait Islam bersama2 PAS di seluruh negara. 


Abby yang ternyata begitu naif berkata dia sedih ulamak di hina dan dibunuh seperti Ibrahim Libya dan menyangkal dakwaan PAS memperalatkan agama untuk politik. 


Berapa lama Abby mengenali PAS atau menghayati Islam untuk menyangkal PAS parti ajaran sesat dan mengata BN dan Umno berada jauh dari agama Islam. Abby ... ugama tu di hati dan bukan untuk tunjuk-tunjuk. Orang yang menghayati ISlam ada adab dalam bercakap, tidak berbohong, memfitnah dan memutarbelit kata-kata. BACA SINI NAK TUNGGU DIKERETAPIKAN OLEH USTAZ

2 comments:

Anonymous said...

Kalau ugama tu dihati akan lahir akhlak yang baik dlm perilaku dan perbuatan. Jahilnya kamu. Pakai tudung tu wajib , solat tu wajib. Takkan tak tunjuk. Dengki sangat ngan abby tu pehal. Ke ko syok kat dia tp tak dpt?

Kekuda said...

bukan rm600 juta, tapi rm600 bilion. kalau setakat rm600 juta, rasanya takde siapapu yg ambik kisah.

Related Posts with Thumbnails