Monday, April 2, 2012

SIRI GANYANG ANWAR IBRAHIM OLEH UMI HAFILDA

Umno bahagian tasek gelugor telah mengadakan ceramah pembongkaran 'ANWAR IBRAHIM PERDANA MENTERI KETUJUH ????" oleh wanita gerakan anti anwar UMI HALFIDA semalam pada 31/3/2012 bertempat dewan orang ramai pokok tampang , tasek gelugor.
beliau  telah menarik minat  hampir 500 orang kampung pokok tampang dan berdekatan  yang menantikan pembongkaran salah laku  atau serangan bom nuklear terhadap Anwar ibrahim, azmin ali, shamsidar dan wan azizah.
sebelum itu di fahamkan, tempat ceramah itu telah di tukar atas sebab sebab keselamatan, asalnya pihak umno bahagian tasek gelugor telah memutuskan untuk mengadakan ceramah di padang awam ara rendang tasek gelugor tetapi telah mendapat bantahan serta laporan polis oleh puak pas dan pkr. 

atas nasihat pihak polis, umno bahagian tasek gelugor akur dengan keputusan lalu memindahkan kan tempat iaitu di dewan orangramai pokok tampang. 

apa yang berlaku ialah pas dan pkr sebenarnya tidak mengamalkan demokrasi seperti mana yang mereka tuntut keatas kerajaan pusat, bila dah kena batang hidung mereka, bila kuasa telah berada di tangan mereka maka hilang sudah demokrasi . 

sebenarnya kehadiran ahli perniagaan umi halfida ini memang telah membuat puak puak anjing belaan kerajaan dap pulau pinang ini tidak keruan dan panas pungkok.

mereka takut sebenarnya rahsia Anwar akan pecah ..

habis lah anwar ibrahim kena londeh kaw kaw punya, mak cik2 yang hadir begitu teruja dan ada yang berterima kasih kepada umi halfida kerana sudi datang dan memdedahkan salah laku anwar ibrahim.






0 comments:

Related Posts with Thumbnails