Tuesday, April 17, 2012

PAS DI PULAU PINANG TELAH DI BANGSATKAN OLEH DAP...!!!!!




Walaupun PAS memenangi pilihanraya kecil itu namun janji untuk memberikan jawatan YDP MAINPP kepada satu-satunya wakil rakyat PAS di Pulau Pinang itu tidak ditunaikan. 

Sebaliknya bulan lepas, jawatan itu diberikan kepada YB Malik Kassim dari PKR yang sudah memegang jawatan EXCO Negeri Pulau Pinang (Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Islam, Perdagangan Domestik dan Hal Ehwal Pengguna). 

Malik adalah Adun PKR bagi kawasan Batu Maung dan juga merupakan pemimpin kanan PKR di Pulau Pinang. Kemelut mengenai perlantikan YDP MAIPP ini telah berlanjutan sejak sekian lama sehingga menyebabkan Pembangunan Tanah Wakaf Aishah di kawasan Seberang Jaya tidak dapat dilaksanakan akibat dari kekosongan jawatan tersebut. 

Sebelum ini, nama Salleh Manm Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang dan wakil rakyat Permatang Pasir disebut-sebut bakal mengisi jawatan tersebut. Salleh disebut-sebut sebagai calon yang paling layak berasaskan latar belakang pendidikannya, namun diketepikan kerana ‘komplot’ DAP dan PKR yang menguasai pentadbiran kerajaan negeri Pulau Pinang- http://www.pisau.net

mari kita tengok video janji janji si keparat haram jadah ini.


apabila nama saleh man di sebut2 akan di angkat untuk mermatabatkan islam di pulau pinang maka bertepuk sorak lah pengundi2 permatang pasir,

janji hanya tinggal janji, pengundi di permatang pauh terus di khianati sehingga sekarang yb saleh man dun permatang pasir gigit jari dan terus di lamun angan2 politik.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails