Wednesday, April 18, 2012

ANAK CINA BELAJAR, ANAK MELAYU MEREMPAT DI DATARAN MERDEKA

Gambar sebegini muncul tatkala demo PTPTN dan anak-anak Melayu yang diperalatkan menjadi begitu bangga untuk menghina pemimpin Melayu malah bukan sahaja gambar Najib diposekan dalam keadaan begini,gambar Khaled Nordin juga dikalungkan seperti orang India mati. 

Andainya mereka mahu menang sekalipun dalam PRU13 atau mahu tuntutan mereka dipenuhi,takkanlah sampai begini tindakan mereka atau kumpulan mahasiswa yang berarak sebelum ini telah dijamu dengan minuman keras ataupun disuntik dadah hingga mereka berani dan sanggup bertindakan sedemikan rupa,? 

Nampak jelas niat mereka bahawa isu PTPTN bukan perkara utama untuk mereka demokan.Mereka ada niat lain yang tersembunyi,pelajar-pelajar yang separuh matang ini dipergunakan semaksimum mungkin oleh pemimpin yang mempunyai kepentingan diri untuk mengkacaubilaukan Negara dengan menjadikan isu PTPTN sebagai alternative sedangkan hakikatnya mereka cuba menggerakkan gelombang demonstrasi menjelang PRU13 nanti.

sumber STJ.

gerakan demo keliru ini adalah mencuri idea pemberontakan rakyat thailand di bangkok. kejatuhan negara asia seperti thailand, filipina dan indonesia adalah dari rusuhan rakyat negara tersebut, ini belum kita lihat ke negara arab pulak. cukup lah kita tengok negara jiran terdekat sahaja, ini semua adalah sumber ilham anwar ibrahim yang mahu menjatuhkan kerajaan cara jalanan.


"KERANA KITA NAK CARI JALAN YANG SINGKAT UNTUK MENAWAN PUTRAJAYA"

0 comments:

Related Posts with Thumbnails