Thursday, April 19, 2012

KEMELUT YDP MAIPP, PAS PULAU PINANG TELAH MENJADI PELACUR KPD DAP....!!!!



isu perlantikan YDP MAIPP nampaknya telah mencecah box office di panggung wayang DAP. Pas adalah pelakon extra yang di perbodohkan oleh kerajaan DAP.

YB salleh man telah dikambing hitam kan untuk memenangi PRK dun permatang pasir, pengundi2 di sana telah didendangkan dengan macam macam janji dan terus berada dalam dunia politik khayalan. TKM pulau pinang choq ayaq ( nama panggilan oleh pengundi penanti) telah membuat pendedahan dengan memberi nama pelantikan yb malik kassim,

Kerajaan negeri Pulau Pinang hari ini mengaku silap dalam isu Yang DiPertua Baru Majlis Agama Islam Pulau Pinang. Nama yang pernah dicadangkan sehingga mendapat perkenan Yang Dipertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Muadzam Shah kini ingin digantikan dengan calon lain.

Kesilapan yang dimaksudkan, mencadangkan nama ADUN PKR Batu Maung, Abdul Malik Kassim tahun lalu sehingga mendapat perkenaan Yang Dipertuan Agong, bagi penggal 2012. Dan selepas didesak beberapa pihak, kerajaan negeri tidak mahu Abdul Malik. Sebaliknya ingin mencadangkan Pesuruhjaya Pas Negeri, Datuk Salleh Man.

Kalau istana setuju cadangan baru tak timbul isu ini, dulu kesilapan kerajaan negeri, tapi kini ditukar atas rasional kami. Pada sidang medianya siang tadi, Datuk Mansor berkata, Datuk Salleh akan mempengerusikan mesyuarat MAIPP sebagai Timbalan Yang Di-Pertua sebelum nama beliau di persembahkan kepada Yang Dipertuan Agong.

jelas lah di sini yb salleh man hanya memegang jawatan tetapi tak ada kuasa untuk mentadbir urus soal agama di pulau pinang. dan ini benar2 menjengkelkan rakyat pulau pinang. apa kejadahnya jawatan YB Salleh Man yang akan mempengerusikan Mesyuarat Pertama MAIPP  hanya akan tamat tempohnya pada 10 Mei 2012. Adakah ini satu GIMIK pilihanraya lagi?

1 comments:

Anonymous said...

bukan gimik tapi LGE babi haram jadah tu sedang menilai prestasi 2 ekor lembu belaan dia yang mana satu lebih bagus kalau jadi balaci dan barua.. sebab 2 ekor lembu ni pun tak boleh buat apa kalau si Babi LGE mau ambik tanah tapak masjid atau halau orang melayu dari pulau pinang... lembu-lembu kalau dah dicucuk hidung nak jadi apa lagi??? jual jer pakai kati!!!

Related Posts with Thumbnails