Tuesday, April 3, 2012

ROZITA CHE WAN JANDA MELETUP !!!!!

Rozita CheWan 
Dikenali sebagai janda meletop No. 1 kerana memiliki bentuk badan mengiurkan dan paras rupa yang tiada tandingannya. Sehinggakan ramai jejaka-jejaka dan VIP ingin mendekati si cantik manis ini. Suami Dato’ Siti Nurhaliza iaitu Dato Khalid Mohd Jiwa pernah dikaitkan mempunyai hubungan dengan kakak kepada pelakon Ayu Raudhah ini.
Maya Karin  
Tolak Persepsi Janda Panas . Namun, sememangnya tengah panas,  Status Janda Hot/Panas sama macam Rozita Che Wan, terbaru ada  khabar berita dia menjadi artis kesayangan pemuda arab..betul ke tu..??? 

Nora Danish  
Pelakon comel yang kecil molek ini mula menjanda setelah melahirkan anak pertamanya Rayqal, yang kini sudah pun menjangkau umur dua tahun. lentikan nya menjadi pujaan hati ramai lelaki.

Nurul Abd Wahad 
Di mana ada Nurul, di situ ada Ajai. Tak hairanlah jika mereka digelar Nurul Ajai. Lebih-lebih lagi selepas tampil sebagai pasangan duet suami isteri yang cukup berjaya seperti rakan mereka, Kris Dayanti dan Anang. Namun, semua itu hanya tinggal kenangan. Setelah bercerai yang kononnya disebabkan kehadiran orang ketiga, Nurul lebih senang digelar Nurul Abd Wahab.


artis wanita yang cun melecun bila sudah memegang title janda, ada saja tempias cerita-cerita atau gosip yang tak sedap didengar. Lebih-lebih lagi jika mereka dikaitkan dengan suami orang atau VVIP. 

p/s: 4 artis wanita ini adalah janda paling panas pada pandangan aku .sememangnya aku adalah pencinta wanita..hahahahahahaha ,,,,

2 comments:

Unknown said...

Kena tambah 1 lg lps ni. Shamsidar.. Azmin sampai bila tahan tgk bini kena ratah dgn bos?

FLAT 4 TINGKAT KERINCHI - SIAPA YANG TERTINDAS? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Akukah Lelaki Itu said...

ko pencinta Mak Janda ni... wakakkakakaka

Related Posts with Thumbnails