Friday, October 26, 2012

ORANG DAH BAGI LEMBU...DI PANGGIL NYA PULAK ORANG TU LEMBU...!!!!!


pembangkang ketawa sampai pecah perut bila melihat banner ini. adakah ini kita nak kata satu kesilapan yang tidak di sengajakan ?????, hanya ketua umno bahagian kangar saja yang tahu jawapan nya.  cukup memalukan bila orang memberi lembu untuk sedekah korban. di panggil nya pulak orang itu lembu. sungguh biadap..!!!


Lihat  foto di atas yang dipasang sekitar bandar Kangar. Kalau sekali imbas memang tidak nampak sebarang kesilapan. Namun jika dipandang betul-betul, poster ini bertujuan untuk menyatakan "Datuk Seri Shahrizat Lembu" dengan susun atur perkataan yang sebegitu rupa. 

Tidak eloklah untuk sesiapa untuk mensabotaj DS Shahrizat yang telah menyumbangkan 20 ekor lembu di dalam majlis ini. Ketua UMNO Bahagian Kangar perlu beri penjelasan kepada Datuk Seri Shahrizat kenapa tidak menggunakan otak apabila membuat banner! 

Beliau mesti bertanggungjawab kerana ini adalah kerja bahagian. Apakah Ketua UMNO Bahagian Kangar tidak sensitif atau tidak ambik tahu apa yang anak buah buat kerja? Blog pembangkang sudah mula mainkan isu ni di dalam blog disebabkan si tolol Ketua Bahagian yang tak perihatin semasa banner ini dibuat.

sumber cucutokselampit

1 comments:

Anonymous said...

yang lembu adalah Ketua UMNO Bahagian Kangar..... bangang!!!! tak pegi tengok ke banner tu sebelum dipasang. aku kalau jadi shahrizat, siap la kau Ketua UMNO Bahagian Kangar !!!

Related Posts with Thumbnails