Sunday, October 21, 2012

FACEBOOK HINA SULTAN JOHOR LAGI...!!! APA NAK JADI NIE

ini nak salah siapa????, ini lah hasilnya bila di tanam dengan benih yang busuk maka pokok yang tumbuh pun akan menjadi busuk dari dahan. daun sampai ke buahnya.

Kenapa Hanya Orang Melayu Mahu Jatuhkan Raja? Saya rasa sedih dan kesal. Kenapa hanya orang Melayu sahaja yang cuba menjatuhkan Raja? Kenapa bangsa lain takda buang masa membuat benda bodoh dan lebih fokus terhadap untuk berjaya dalam hidup. Saya nak tengok apa akan jadi kepada Melayu kalau negara yang kita sayang ini jadi macam Singapura. Kalau dah susah, jangan sibuk nak mencari Raja. 

Titah DYTM Tunku Mahkota Johor.

Melayu hanya pada nama sahaja tetapi Melayu kini sudah hilang adab serta tatasusila kemelayuan...salah siapa?? ini lah yang pembangkang mahu. mereka lah  yang menghasut rakyat untuk membenci sistem raja. apabila kebencian yang meluap luap timbul di hati mereka, apa saja mereka kata sudah tiada hormat lagi kepada raja supaya senang rakyat nak sokong pembangkang dan seterusnya menjadikan negara ini republic. 

2 comments:

Anonymous said...

adalah amat malang orang melayu sudah melampau bertindak membenci institusi kerajaan beraja.negara maju kristian pun masih kekal kerajaan beraja. raja tak salah dari segi agama malah selaku penaung agama islam. ini akibat fikiran diracun,termakan fitnah, pak turat buta tuli, berfikiran kolot dan lemahnya iman/agama.

Anonymous said...

melayu yg tulis dalam facebook tu jenis melayu yg gila babi. semoga yg menulis akan dapat celaka, berkat daulat sultan johor dan keturunannya. sebenarnya yg nama zul yahya ni lah babi yg sebenarnya! sial! kalu dapat manusia ni patut disiat2 dagingnya bagi makan ko babi2.

Related Posts with Thumbnails