Wednesday, June 20, 2012

MUSANG BERBULU AYAM DALAM PERMATANG PAUH,,,@NajibRazak @dzainalabidin @BNPenang4u @bnpenang

Umno di permatang pauh mempunyai hala tuju yang sangat jelas untuk memenangi pilihanraya.  Tidak boleh kata tidak berbagai usaha bagi memperbaiki kelemahan yang ada supaya tidak wujud elemen2 yg boleh menjejaskan hasrat umno permatang pauh untuk menang pada pru13 nanti


Elemen2 negatif seperti tidak setia pada parti umno wajid ditangani dan diperhalusi bukannya untuk mencari salah siapa, bersangka buruk dengan sesiapa tetapi wajid tegas dalam memastikan kemenangan parti umno dan bn.

musang berbulu ayam di dalam jentera pilihanraya parlimen permatang pauh amat lah mengejutkan arab. Ianya harus dipandang serius oleh pemimpin umno permatang pauh. Bagaimana seorang yang telah mengaku memangkah pkr dalam pilihanraya yg lepas, sekarang memegang jawatan penting dalam jentera pilihanraya umno hari ini. Biar betoi weiii!!!

Mengikut sumber yg boleh dipercayai, Pengakuan yg di buat "saya pangkah pkr kerana kesian dan simpati" telah berlaku dalam kursus jentera pilihanraya yang pernah di adakan satu ketika dahulu di melaka.

Arab mempunyai butiran siapa sebenarnya musang berbulu ayam. Dia memegang jawatan pengerusi polling agent parlimen permatang pauh.

Harap apa yang arab bongkar kan ini bukan mahu mencetuskan isu dengan mengada adakan sesuatu berdasarkan tohmahan tapi mahu pemimpin2 umno permatang pauh tidak perlu lagi berkompromi dengan musuh dalam selimut, ambil lah tindakan segera kalau mahu menang pru13.

Keyakinan rakyat/pengundi permatang pauh terhadap umno/bn telah diangkat dengan amat baik, janganlah ada lagi persepsi negatif rakyat terhadap kepimpinan dan UMNO.


Psssssss: Dengar kata ada lagi yg dok jadi gunting dalam lipatan. Tobat lahum permatang pauh kalah lagi..!!!!!,

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

4 comments:

OM said...

Ayam Bulu Balik
.
Ayam Den Lapeh
.
Mcm Na Mao Jadi Terbaik
.
Kalau Yg Duk Ada Mcm Hampeh . . . !

Mohd Zamri Shah Zakaria said...

Ketua Bhgn UMNO Pmtg Pauh wajib ambil tindakan tegas....

Anonymous said...

Menjadi satu tindakan kurang tanggungjawab dan kurang ajar bagi Ahli UMNO saling tuduh menuduh dan membuat fitnah untuk melemahkn jentera parti. Boleh jadi pemilik blog inilah musang berbulu ayam yg menjadi scret agent anwar ibrahim lalu menuduh orang lain sebasgai pembelot. sikap segelintir makhluk macam pemilik blog inilah yg merosakkan jentera parti kerana sangap hendak jawatan sanggup menuduh dan memfitnah, org macam tusn blog ini tentu sekali suatu hari nanti sanggup memfitnah DS Nsjib sendiri sebab tidak ragu2 lgi tuasn blog ini adalah pencacai Anwar Ibrahim.
diharap dapatlah anda bertaubat dari usaha keji dan jelek anda ini dan segers memeohon maaf kpd pihak2 yg terlibat.
ingstlsh nabi sallallahu alaihi wa sallam bersabda: seorang muslim itu saudara kpd muslim yg lain, haram atasnya utk menceroboh hasrtnyas, maruahnya, dan darahnya.. [HR al-Tirmizi]
jika gagal berbuat demikian maka pihak atasan UMNO perlu menendsng keluar dgn segera pemilik blog ni keluasr dari bumi Malaysia, pergilah hidup bersama orang2 yg suka memecahbelahkan kesatuan di Israel sana. wallahul muwaffiq.

Anonymous said...

apa pun anggapan atau tuduhan...ianya perlu siasatan lanjut... kepada yang tidak mengenali individu tersebut mungkin menganggap ianya satu fitnah..tetapi bagi kami yang tinggal di Taman Guar Perahu lebih mengenalinya dengan lebih dekat : saya ingin bertanya kepada individu tersebut :
1) Dimana sokongan dia ketika pilihanraya 1999.
2) siapa yang kata "undi Dun kita bagi kat UMNO tapi Parlimen tu ikut suka... dalam pilihanraya 2004 dan 2008.. kesian kat Kak wan..
sekarang ni bila kroninya disebut-sebut bakal calon...wahhhhh bukan main lagi...dia la konon yang paling setia pada UMNO.
semua orang tak betul dan tak ikhlas belaka. Dia sorang saja lah yang ikhlas..Ini lah jadinya bila dulunya bapak musang kini dah mengaku jadi ayam.

Related Posts with Thumbnails