Friday, October 26, 2012

ABBY ABADI CARI MAKAN TUU..!!!!!


arab sebenarnya tidak mahu membuat apa apa posting lagi mengenai janda meroyan ini, seolah olahnya kita memberi dia publisiti percuma kepada cucuq tepung adabi ini. beberapa siri kenyataan nya di dalam acc twitter nya mengenai agama sungguh menjenkelkan "its so annoying"

kekadang arab terfikir kenapa dia tiba tiba boleh bercakap soal agama, mempertikaikan cara orang islam lain, siapa mengangkat darjat janda cucuq adabi nie sampai ke tahap macam nie. ini kah standard seorang ustazah dari golongan pas.

arab menganggap semua ini hanya lah seperti burung kakak tua...bercakap apabila tuan nya di suruh cakap..tapi di dalam kepala hotak nya kosong. sebab setiap kata katanya berupa duit telah masuk ke dalam poketnya. kalau tak buat macam tu macamana dia nak makan. kesian sungguh laaaa pada janda nie.


2 comments:

Neilkie69 said...

Layak ke perempuan ini diberi gelaran ustazah? Mana sijil kelulusan agama perempuan ini? SPM dia gred berapa untuk mata pelajaran pendidikan Islam dia? Sudah kah dia bertaubat nasuha dari segala dosa-dosa dia yang lalu?

arab said...

nak buat macamana..lagi kita up citer dia. lagi dia syok komen hal agama, besok2 nanti apa pulak dia nak cakap ehhh,

yang pelik tu mahu pulak puak puak pas nie sokong, mana ada seorang ahli pas menegur ustazah cucuq adabi nie.

cer kalu artis lain yg tak ada parti bercakap macam nie..harusss dah depa serang artis siap buat demo tu.

Related Posts with Thumbnails