Sunday, October 28, 2012

PRU13: NAJIB JANJI DI TEPATI VS ANWAR IBRAHIM MENUJU KE PUTRAJAYA..!!!!

sebenarnya orang umno, ahli umno dan kawan kawan di parti komponen jangan takut kepada pakatan rakyat dan DAP. sebenarnya parti umno dan bn mempunyai struktur yang paling kuat. itu lah tunjang utamanya. kalau BN tidak kuat mana mungkin malaysia boleh maju seperti sekarang ini. 

Rakyat di bawah sebenarnya tidak bergaduh sehingga bercakaran sesama sendiri, mereka boleh bersembang di kedai kopi, mereka boleh berniaga, hujung minggu boleh membawa keluaga pergi bercuti. pendek kata apa saja yang rakyat malaysia sedang lakukan sekarang adalah atas kemakmuran negara malaysia di bawah pimpinan perdana menteri dato sri mohd najib. ini rakyat kena akui sendiri. ini yang buat penyokong penyokong pembangkang meroyan tidak boleh menerima kenyataan ini.

buktinya ekonomi penyokong2 pas, pkr dan dap juga terbela di bawah pentadbiran kerajaan BN. mereka tidak boleh menafikan ini.  

SIAPA YANG BERGADUH SEKARANG.????Pemimpin atau Rakyat !!! 

Anwar ibrahim yang gila nak jadi perdana menteri telah mengajak rakyat untuk bergaduh dan ini yang dia mahukan. bila melihat rakyat  bergaduh sesama sendiri sebenarnya dia telah membuka jalan pihak lain untuk naik dan memerintah kita. siapa ???  jawab lah sendiri. 

anwar ibrahim peduli sangat kah kepada rakyat?? sebenarnya dia sedang menggunakan rakyat untuk mencapai matlamatnya, tetapi dia lupa pada bangsa nya iaitu melayu akan hancur dan dia lupa satu lagi bangsa sedang menanti bilakah orang melayu hendak bergaduh. 

dari tahun 1998 anwar ibrahim bersama parti ADIL ( Anwar Didalam Isteri Luar) dan penyokong telah beusaha didalam satu OPERATION menjatuhkan kerajaan BN. gabungan nya bersama PAS dan DAP tidak berjaya menjatuhkan kerajaan sebab  kerajaan BN mempunyai struktur yang paling kukuh.

struktur PKR ( Pungkok Kena Roket) tidak kuat sebenarnya dan lemah. walaupun mereka bergabung bersama PAS dan DAP. 3 parti mewakili semua kaum  bersatu untuk jatuh kan hanya satu saja musuh mereka iaitu BN. mereka telah gagal. rakyat wajid tahu dan menilai kenapa??? 

pihak pembangkang mempunyai strategi operation yang hebat bagaimana hendak menterbalik kan kerajaan BN dengan  menyerang  UMNO dari berbagai sudut bagi  meruntuhkan keyakinan rakyat kepada kerajaan dan ini yang sedang mereka buat. 

sebab itu pada PRU12 mereka berjaya menawan beberapa negeri. struktur parti pembangkang kuat kah ?,  parti pembangkang sebenar nya lemah dan tidak boleh mengatur untuk membina sebuah negara yang maju.

apa dia struktur yang kuat :- ekonomi malaysia kukuh, sebab itu baru baru ini dalam laporan world bank  Malaysia berada di kedudukan ke-12, daripada 185 ekonomi yang paling berdaya saing di dunia, dalam Bank Dunia "Doing Business 2013" . Kedudukan negara, mengesahkan enam anak tangga, dari tempat ke-18 tahun lepas, yang mewakili lonjakan terbesar, dalam tahun-tahun kebelakangan ini. Ini meletakkan Malaysia di hadapan ekonomi utama yang lain seperti Sweden, Taiwan, Jerman, Jepun dan Switzerland,.  pelaburan dari negara2 asing masuk ke malaysia telah menjanakan ekonomi. kita ada sistem pendidikan yang hebat, kita ada sistem perbankkan antara terbaik di dunia. kita mempunyai pentadbiran kerajaan yang teratur.

kerana kejayaan ini lah yang membuat anwar ibrahim sakit hati dan benci sampai ke tulang hitam terhadap  Datuk Sri Mohd Najib sebagai Perdana Menteri. 

sebenarnya ini lah peluang UMNO dan BN untuk turun ke bawah menerangkan kepada rakyat bahawa kerajaan pimpinan perdana menteri Datuk Seri Mohd Najib dan BN ialah pilihan terbaik untuk memarmurkan kan rakyat. 

walaupun pakatan yakin mereka boleh menuju ke putrajaya, ianya hanya omongan kosong dan sedikit motivasi kepada penyokong2 nya saja,

arab yakin pada PRU13 kita tetap berjaya mempertahankan putrajaya dan terus memerintah kerana telah terbukti bahawa BN PILIHAN RAKYAT.

jangan ada lagi suara suara sumbang cuba mahu mengundi pakatan. bangunan world trade centre di new york menjadi mercu kebangaan rakyat amerika juga boleh runtuh dalam sekelip mata saja, kita juga tidak mahu perkara seperti itu menjadi kepada negara tercinta MALAYSIA.

kalau tangan itu tidak boleh membina, jangan pulak jadi tangan yang merosakkan. 

photo di atas mempunyai banyak cerita yang boleh kita tafsirkan......RAKYAT HARUS PANDAI MEMILIH..!!!  UNDI LAH BN.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails