Tuesday, October 16, 2012

MENGUNDI MAT SABU IBARAT MENEMPAH BILIK HOTEL 121

Semalam arab sengaja buat google search, kononnya nak mencari bahan bahan lama sejak tahun 1998 untuk arab membuat rujukan.





apa yang terjumpa ialah tajuk berita HARAKAH seperti di atas. seperti biasa memang kita sudah tahu harakah ini memang suka main isu syurga dan neraka sejak dulu lagi. 
ini bukan arab kata, bukan perdana menteri kata dan juga bukan mana mana ahli umno yang kata tetapi lidah rasmi pas yang kata, "MENGUNDI ANWAR IBARAT MENEMPAH PINTU NERAKA" dan tragis nya ialah  puak dan penyokong pas tak kata undi UMNO masuk neraka. tetapi undi anwar ibrahim masuk neraka. 

kenapa jadi sampai begitu,  puak puak pas ini sudah tahu salah laku dan rendahnya moral si anwar ini. mat sabu sendiri mengelarkan anwar ibrahim anwar al juburi. siapa tak kenal mat sabu ketika itu seluruh malaysia dia berceramah kata anwar al juburi. ahad lepas mat sabu berkata di tapak ekspo seberang jaya siri jelajah bohong rakyat, mat sabu sudah tukar skrip. anwar ibrahim bakal perdana menteri malaysia. 

perdana menteri anwar ibrahim  yang mat sabu dan penyokong pas nak angkat ka. sudah lupa kah 15 tahun dulu mat sabu kata apa?????? 

kalau malam itu dia kata hangpa pelaq pasai dok sokong umno.....kali ini di entri arab nak kata hang memang pelag laaa dok sokong peliwat tegar. 

lagi satu yang melucukan arab dan pembaca, cuba tengok tajuk di bawah. " MAT SABU HANYA BERKHALWAT" 

boleh dan di terima ka bilamana mengatakan "HANYA" berkhalwat saja, dalam pada itu pun penyokong2 pas boleh terima lalu mengangkat mat sabu menjadi timbalan presiden pas. memang arab nak kata lah. 'MENGUNDI MAT SABU IBARAT MENEMPAH NO BILIK HOTEL 121"

arab nak komen: mengaku pandai di depan orang yang bodoh sama seperti berceramah di depan orang tuli

0 comments:

Related Posts with Thumbnails