Wednesday, February 22, 2012

AMK PP MEROYAN MENYALAK DI MENARA UMNO PP

di fahamkan pagi ini jam 10, kumpulan anjing2 LGE datang ke menara umno untuk menyerah surat dan mendesak dato zainol letak jawatan.

ketua pemuda umno pulau pinang ir shaik hussein sedang menunggu di sana jugak akan memberi surat balas memdesak tuan kpd anjing2 itu supaya meletak jawatan.

yang menjadi pelik dan kenapa aku panggil depa nie anjing2 yg ada tuan, sebab menjadi sesuatu yg tak kena, apabila AMK pulak yang meroyan nak pi serang menara umno.

aku tidak terkejut kalau ahli ahli dap yang pergi mendesak, kerana ketua mereka yang tersepit dengan skandal bayan mutiara. apa kejadahnya AMK saja yang pergi?????

aku ada cerita; kenapa orang cina bela anjing luar rumah, sebab tugas anjing untuk menjaga rumah tuannya, ini lah perumpamaan yg tepat sekali kenapa aku katakan mereka ini anjing2 yg bertuan kan LGE.

2 comments:

Anonymous said...

komen aku kat blog lain sama mcm lu bro ttg anjing yg dap bela...

pejuang hamas...

Adi Kencana said...

DAP dah panas kena tekan, tu yg menyalak tak tentu arah tu...

NURUL IZZAH: BILA I TAKDA MODAL, I SUKA BUAT FITNAH!! Baca di sini!!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails