Friday, February 24, 2012

AMK PP BERTEMU BUKU DENGAN RUAS....!!!

ini surat yang di katakan surat rasmi AMK PP mendesak pengerusi umno negeri letak jawatan... di manakah tahap profesional ketua AMK PP a.k.a ahli majlis MPSP bila mahu berurusan dengan satu organisasi ????. jelas di sini tahap kebodohan mereka terserlah, mereka hanya di arah tanpa usul periksa untuk membuat satu kerja yang amat penting kononya. !!! 

aku tengok surat ini dah macam surat layang,, dan aku percaya orang yang buat kerja ini tahapnya hanya menjadi typist di bawah pokok. 

mari kita lihat pulak bagaimana pemuda umno negeri buat kerja yang di ketuai oleh ir shaik hussein.

ini lah surat rasmi namanya. baru lah nampak ada tahap profesional untuk berurusan dengan sesuatu organisasi.

apa yang berlaku pada pagi itu amatlah memalukan bilamana pihak AMK PP datang hanya membawa surat yang aku boleh kelaskan surat typist bawah pokok untuk berurusan dengan pihak lagi satu, nama saja KETUA AMK PP  tapi bodoh tak tahu nak buat kerja. hak tuihhhhhhhhhhh!!!!



dalam video ini jelas dan lagi terserlah yang mana kita boleh lihat kedua dua tokoh ketua pemuda umno dan amk berurusan. komen aku di sini. ir shaik hussen sebagai ketua pemuda umno pulau pinang tidak layak untuk berurusan dengan puak puak macam ini di masa hadapan. memalukan, baik fokuskan hal lain. kalu nak ajak berjumpa tak payah datang ke pajabat cukup hanya datang jumpa di kedai kopi belakang rumah aku..itu saja standard mereka ini.

bertindak mengikut arahan: tolong jawab 23 soalan yang di lampirkan  sebelum nak suruh orang letak jawatan.


p/s, orang buat surat depa pun buat surat, surat apa kalu tak ada tandatangan itu surat layang namanya...hakk tuihhhhhhhhhhhhhhh, memalukan.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails