Thursday, February 2, 2012

1 ISRAEL, 1 MALAYSIA DAN APCO APA KAITANNYA ...!!!!!!!!

dulu heboh pemimpin pemimpin dan penyokong pakatan haram mengatakan kerajaan bn berbelanja besar untuk membeli kelengkapan PDRM kononnya teknologi israel, kerajaan bn menyokong israel, kerajaan bn bersengkokol dengan kerajaan israel. 

belum pun reda isu itu, apabila najib menlancarkan slogan 1 MALAYSIA, puak puak ini jugak lah yang kata najib tiru 1 ISRAEL. maka bertempik lah satu malaya mengatakan kerajaan bn menyokong kerajaan israel.

dalam waktu yang sama mereka menyerang pulak kerajaan bn mengenai APCO., hinggakan mengelarkan umno adalah umnoapco ini semua kerana hendak melancarkan serangan bertubi tubi untuk menyakinkan rakyat umno dan bn penyokong yahudi israel. 

sekarang apabila peliwat tegar sendiri yang kata akan menyokong segala kepentingan israel. apa pulak mereka katakan, senyum tak perlu kata apa apa ....!!!!!!

siapa sebenarnya yang menyokong israel, anwar ibrahim atau najib ??? 


tiba tiba pulak hantu kak limah MP lembah pantai mengamuk, 


Nurul Izzah mendakwa kenyataan Anwar Ibrahim telah dimanipulasikan oleh musuh politik? 

Tetapi sebenarnya, tiada manipulasi atau apa sahaja. Ianya a simple english article yang sengaja disusahkan oleh Anwar Ibrahim dan anak beliau. Itu sahaja. 

Nurul Izzah yang mungkin tidak berapa fasih simple english sama seperti yang Anwar Ibrahim sindir Pemuda PAS. So, tidak perlu menegak benang yang basah lagi! KLIK SINI UNTUK CERITA ASAL 





0 comments:

Related Posts with Thumbnails