Monday, February 20, 2012

500 RIBU PENULIS BLOG DI MALAYSIA

Nampaknya, industri blog tanahair terus berkembang dari hari ke hari, dimana hari ini, pada acara Minggu Media Sosial 2012 yang diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra, angka penulis blog di Malaysia dikongsikan, dimana diperkatakan, terdapat lebih daripada 500,000 orang penulis blog di Malaysia pada masa sekarang ini.

Namun, angka penulis yang aktif menulis dan berkongsi idea mereka bersama yang lain masih tidak diketahui. Memandangkan terdapat pelbagai platform digunakan, termasuk Blogger, WordPress.com dan sebagainya, angka yang tepat untuknya amat sukar untuk diketahui.

sehubungan dgn itu angka 500,000 merupakan salah satu angka yang besar, dan mungkin ianya merupakan salah satu sebab mengapa kini banyak organisasi yang mula memberikan perhatian kepada medium blog, selain menghasilkan blog organisasi mereka tersendiri.

blog aku pulak dalam kategori mana ehhh.. kawan aku kata aku nie kategori BLOGGERS P#RI@ ini yang kawan kawan aku cakap. bukan aku kata tapi kawan kawan yang kata, sebab orang lain menulis mereka dapat upah, hang menulis tak dapat satu sen pun. betulkah ada duit pelincir untuk bloggers????, ,

suka hati pak encik laaa...hehehehehehehe.

ini blog aku, aku tak berkerja untuk mana mana pihak, dan tak pernah di bayar untuk menulis blog, aku akan tetap menulis blog sebab itu adalah hobby dan suka suka. 


mungkin satu hari aku nak tukar nama
BLOG HURAIRA AL HADY
KEPADA

SIAPA AKU.. AKU BLOGGERS P#RI@. 


p/s: dalam politik macam macam dok ada naaaaaaaaaaaaaaa!!!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails