Sunday, November 18, 2012

PAS NAK KE PUTRAJAYA DENGAN MENDOAKAN KEMUSNAHAN KERAJAAN ISLAM.

manusia yang di katakan seorang ulamak, ulamak pulak adalah pewaris nabi. tapi perangai macam setan gondol. orang macam ini berserban sebakul telah menjemar imej islam. bila melihat VIDEO INI memang aku juga terkejut. mereka ini tak ubah seperti perumpamaan binatang paling hina di sisi Allah. dalam cerita p.ramlee IBU MERTUAKU " aku hairan kenapa Allah jadi kan kau manusia, kan lebih baik Allah jadi kan kau haiwan." 

kalau orang yang ada agama, seorang ulamak sudah pasti tidak tergamak untuk mendoakan kehancuran kepada orang islam lain macam dalam video itu, seorang ulamak wajib mengajak manusia supaya berkasih sesama manusia. 

memang setan dan bapak segala setan ulamak macam nie. bilamana tok guru ini jatuh sakit satu ketika dahulu, orang yang di sumpah pecah perut telah mengarahkan di bawa ke hospital IJN dari kelantan ke kuala lumpur dan di berikan perubatan kelas pertama. perdana menteri dato najib pergi melawat dia lagi dan mendoakan supaya dia cepat sembuh. tetapi apa balasanya selepas sihat ini lah perangai macam firaun. 

kisah firaun telah kembali di malaysia. apabila kaum firaun di timpa musibah, nabi musa telah mendoakan supaya Allah menurunkan hujan. selepas hujan turun, raja firaun berkata kepada rakyat nya kerana dia lah yang menurunkan hujan. persamaan ini sudah jelas dan selayaknya tok guru nie di panggil raja firaun pas. 

apa pun tak kisah lah, wahai orang pas, berapa kali orang pas bersama tok guru firaun mengadakan solat hajat??, kalau perjuangan pas benar iaitu mahu menegakkan islam, Allah tidak zalim untuk memakbulkan segala apa yang di doakan oleh pas. almaklum lah semua yang ada dalam pas semuanya para ulamak. tetapi apa yang terjadi sebaliknya, kemusnahan parti pas sedikit demi sedikit telah terserlah. lihat lah bagaimana pas di perlakukan dalam pakatan. 

orang pas ini sedar ke atau tidak, DAP sedang mengambil faedah dari politik bodoh pas. didalam doa solat mereka, pas mahu ke putrajaya saja, apa matlamat mereka selepas menawan putrajaya ???,  yang pastinya setakat jaga jamban kat putajaya je lah. pemimpin DAP dan PKR  buat salah. pas datang tolong cuci. begitu lah selayaknya pas. 

5 comments:

Anonymous said...

Itulah bezanya UMNO & PAS... Kita UMNO tetap mendoakan kesejahteraan saudara2 Islam dalam PAS.

wasim46 said...

Semoga allah tunjukan kebenaran semuga umno lebih kuat semuga anak cucu kita dpt mengekalkan msia negara islam.jauhkan lah lami dr sikap tamak haloba jgn lah jadikan kami bangsa yg rugi

Anonymous said...

AKHLAK PEMIMPIN UMNO DAN PAS SEUMPAMA LANGIT DENGAN BUMI.....PEMIMPIN PAS SERING MENDOAKAN KEJAHATAN DAN KEMUSNAHAN DALAM MAJLIS MEREKA SEBALIKNYA DOA PEMIMPIN UMNO UNTUK PERPADUAN DAN KESEJAHTERAAN UMMAH.....TAK PERLU RISAU DENGAN DOA-DOA LEBAI KELARAH DALAM PAS KERANA DOA MEREKA ADALAH DOA HINA DAN KEJI MALAHAN DILAKNAT ALLAH......DOA MEREKA TIADA NILAI DAN TIDAK DIPANDANG ALLAH LANGSUNG, DOA YANG TIDAK MENEPATI KEHENDAK ISLAM, DOA INSAN JAHIL DAN SOMBONG.....DOA MANUSIA YANG SAKIT ROHANI, DOA MANUSIA YANG HILANG PEDOMAN, DOA MANUSIA YG TIADA LEWARASAN,DOA INSAN YANG GILA DAN HILANG PERTIMBANGAN,DOA INSAN YANG BONGKAK,SOMBONG,RIAK DAN TAKBUR.....DOA MEREKA TIADA NILAI LANSUNG BAHKAN DOA MAKAN BUDAK-BUDAK TADIKA LEBIH BAIK DARI DOA LEBAI CELAKA PAS.....NIK AZIZ LAGI CELAKA...KAMU CELAKA..BARISAN KEPIMPINAN PAS CELAKA...CELAKA...CELAKA...CELAKA.....MAAF AKU GUNA PERKATAAN CELAKA NI SEBAB MENATE NI PUN GUNA PERKATAAN NI JUGA DAHULU....ULAMAK TAHI.

Anonymous said...

nik aziz, hj hadi dah lama jadi sial, ia dilahirkan sebgai bintang bukan manusia.

Anonymous said...

Gua sedikit pun tak risau dengan doa Uluma PAS nih. Doa spontan yang gua suka adalah dari mulut bekas MB Perak, Nizar Jamaluddin semasa perhimpunan di Kedah dahulu. Doa beliau spt berikut:

“Selamatkan negara kita, selamatkan akidah kita, selamatkan negara dan masyarakat kita…perhimpunan di Kedah tanda kejatuhan PAS di semua peringkat bersama-sama dengan rakan-rakan kita Pakatan Rakyat”

Jika di teliti doa ini, ia pasti merujuk kepada peristiwa2 yang berlaku di dalam Pakatan itu sendiri. Untuk mengetahui keputusannya, tunggu lah lepas PRU13 nanti. Semuanya akan terjawab. Insya Allah.

Related Posts with Thumbnails