Tuesday, November 6, 2012

MISI BANTUAN EHSAN KEPADA 202 RUMAH MANGSA BANJIR KILAT. @dzainalabidin @Khairykj

kelmarin hujan lebat bermula dari pukul 6.00 petang telah mengakibatkan 202 rumah telah di masuki air. kampung yang terlibat ialah kampung bagan belat, taman melati dan kampung tengku putera. Dato Jahara sebagai adun N.06 telok ayer tawar bersama penyelaras parlimen Tuan Haji Aidi Roslan dan pemimpin setempat telah melakukan lawatan tergempar untuk melihat sendiri penderitaan rakyat di sana.













YB Hj. Muhamad Farid  setiausaha politik Tan Sri Nor Mohamed Yakcop Ahli parlimen tasek gelugor memberi sedikit sumbangan ehsan kepada mangsa banji





semalam di dewan telok ayer tawar mangsa banjir telah datang untuk menerima sedikit bantuan ehsan wang tunai yang di usahakan oleh YB Hj. Muhamad Farid  setiausaha politik Tan Sri Nor Mohamed Yakcop Ahli parlimen tasek gelugor bersama Adun N.06 Datuk Jahara dengan membawa bantuan dari jabatan kebajikan masyarakat untuk meringankan beban kepada keluarga yg terlibat. 

terima kasih kpd Yb Adun telok air tawar,penyelaras parlimen,ajk umno bhg.ajk pemuda umno bhg tasek gelugor, ketua2 cawangan,ketua2 pemuda dlm kadun telok air tawar , JKKKP pmtg kuching, PDM telok air tawar, bomba bagan, pemimpin setempat dan org ramai kerana sama sama berganding bahu menyelesaikan masalah banjir yg menimpa penduduk telok air tawar 4/11/12 hingga jam 3 pg

melihat keadaan ini di manakah bantuan dari kerajaan negeri dap pulau pinang, sekor pun tak ada dari wakil parti kerajaan negeri untuk datang membuat janji kepada rakyat yang memilih mereka, pengundi pengundi di dun telok ayer tawar yang memilih calon pakatan rakyat pada PRU12 telah tertipu lagi.

bila kah masa mereka ini datang menjenguk pengundi2 mereka ?????  bila ada pentas ceramah, datang ke majlis ceramah, naik pentas bagi salam terus hentam umno dan bn. selepas itu balik. ini lah kerja mereka selama ini.


BACA SINI.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails