Friday, November 30, 2012

ANWAR IBRAHIM PENGKHIANAT BANGSA #PAU2012

Datuk Seri Reezal Merican Wakil Pemuda UMNO. -ehsan utusan


Datuk Seri memulakan usul ucapan dasar presiden semalam dengan mengajak ahli ahli umno membuka minda kenapa Allah memilih Melayu untuk memerintah negara. ini ada lah pilihan Allah. 

Umno telah terbukti sebagai parti yang memperjuangkan islam yang sebenar, tidak masuk akal lah bila ada parti kononnya pejuang islam untuk mendoakan umno dalam kehancuran. adakah cuba melawan takdir yg di pilih oleh Allah. ini bukan musyidul am tetapi ini mudhinul am.

didalam ucapannya beliau menceritakan bagaimana pengkhianat itu wujud sejak zaman rasullulah, zaman abu bakar hanya bertahan selama 29 tahun kerana adanya pengkhianat  seperti abdullah ibnu sabak. di zaman moden ini pengkhianat bangsa ialah Anwar Ibrahim

Datuk Seri Reezal mengakhiri pembahasan dengan menyeru semua pewakilan2 dan ahli ahli umno mari lah kita sama sama merampas kembali mandat dan terus mentadbir negara.


1 comments:

Anonymous said...

berfikirlah dengan waras wahai rakyat malaysia. apa yang terjadi di negeri kamu ini selepas puak ketua pembangkang menghasut rakyat malaysia. luahan kata indah menawan tetapi wacananya meranapkan daulah islam, perpaduan dan mencanangkan angan2 menggunung, mustahil untuk mencapainya.laungan indah akhir zaman katakan. kerosakan besar bakal menanti kita semua andai 'malaun- (bahasa alqran)' itu berkuasa.

Related Posts with Thumbnails