Wednesday, November 21, 2012

ANWAR TIDAK MENYOKONG NEGARA ISLAM. @dzainalabidin @Khairykj @ustazfathulbari




kenyataan Tun M memang terbaik. beliau mengingatkan kita supaya mengunakan kuasa mengundi itu dengan bijaksana bukan nya mengikut kata hati semata mata nak angkat Anwar Ibrahim .

bagi arab mudah saja, sudah berpuluh kali solat hajat di buat oleh puak2 firaun Pas dan di zaman reformasi tahun 1998 dan 1999 pun telah ada solat hajat ini kononnya memohon Allah memberi jalan supaya Anwar ibrahim menjadi Perdana Menteri. puak puak ini sedar ke tidak, Allah telah memakbulkan doa mereka, yang anwar ibrahin tidak boleh jadi perdana menteri. PRU 1999 , PRU 2004, dan PRU 2008 telah berlaku tetapi sehingga sekarang impian anwar ibrahim tidak di restui oleh Allah. 

mana mungkin Allah nak mengangkat seorang manusia bernama anwar ibrahim untuk menjadi pemimpin islam, sedangkan  sudah terang terang Nabi Muhammad sendiri tidak akan mengaku umat dengan salahlaku dan moralnya yg bertentangan hukum hukum islam. 

mohon puak puak firaun pas buat lagi solat hajat, kalu boleh tiap tiap negeri sehingga pilihanraya. mari kita tengok kuasa Allah atau kuasa "TUHAN" Pas lagi kuat. 

0 comments:

Related Posts with Thumbnails