Friday, November 30, 2012

LIVE DARI PWTC: WAKIL PULAU PINANG MEMBONGKAR NIAT JAHAT DAP. #PAU2012

Datuk Abdul Rahim Saibu WAKIL PULAU PINANG
Alhamdulilah hari kedua kita semua dapat bersama sama mengikuti pembahasan ucapan dasar presiden. pagi ini wakil dari pulau pinang di beri peluang untuk membahas.

Datuk Abdul Rahim Sabu Ketua Umno Bahagian Bayan Baru menyelar parti pas dan pkr didalam mainan politik paling kotor supaya dapat memecahkan sokongan orang melayu kepada umno. mengutuk parti pas kerana mendoakan kehancuran parti umno, mengutuk cara pentadbiran kerajaan DAP pulau pinang yang berterusan main isu perkauman dengan meminggirkan orang melayu di pulau pinang. 

kebebasan media juga disekat sehinggakan utusan malaysia dan berita harian tidak dibenarkan untuk membuat liputan dalam dewan undangan negeri. PAS menjadi kuda tungangan pada dap dan pkr untuk memecahkan orang melayu islam dengan mengadakan pilihanraya masjid. 

ini adalah satu rancangan halus untuk menyinkirkan orang melayu bilamana ramai orang melayu telah berpindah ke seberang kerana tidak mampu lagi membeli rumah, DAP tidak pernah membina rumah mampu milik tetapi hanya tahu berjanji.

jom kita tengok photo

pemerhati setia sedang mendengar pembahasan dari wakil pulau pinang

mak2 encik merahnyaaaaaaaaaa






0 comments:

Related Posts with Thumbnails