Sunday, November 11, 2012

PAS SEMAKIN BERCELARU....!!!

Pemimpin pas semakin bercelaru, penyokong pas gila meroyan cuba mempertahankan "TUHAN" mereka.

Hari ini arab nak bersantai menulis blog, sesuai hari ini hari rehat rehat kan minda.

Pas ini memang dah gila babi dengan perbagai tingkah laku mereka. Bercakap bukan mengikut kepala otak tapi pakai kepala lutut. Bagi arab mampus pi kat hangpa lah nak buat apa pun, arab peduli apa dengan parti politik mulut longkang pas.

Demi nak pertahankan kawan baik sanggup kata dap boleh menolak hudud, seluruh penyokong pas bertepuk tangan tanda sokongan.

Bila parti MCA kata tolak hudud pas,, anjing2 belaan DAP pulak berteriak sana sini menhentam umno pulak, malah ada yang buat demo bagi membantah kenyataan presiden mca di pejabat wisma mca.

Apa sudah gila kah penyokong pas ini??? Semakin nak dekat pilihanraya, semakin menjadi jadi sakit depa nie.

Tahu tak kenapa org cina bela anjing di luar rumah mereka???, anjing ini akan menjaga rumah tuan mereka. Bila ada org datang rumah, anjing2 ini akan menyalak dulu. Tuan rumah akan duduk sedap terlentang dalam rumah,

Maaf ini lah perumpamaan yang arab nak bagi pada puak2 nie. Harapan arab cukup cukup lah menjadi anjing untuk tuan dap hangpa.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comments:

Anonymous said...

hetam saja pkr pasal video izzah sokong murtad dan lgtbt.... pasti pas jdi takut acam tikus.... adakan ceramah, penerangan, turun padang

Related Posts with Thumbnails