Thursday, October 13, 2011

ANWAR ADALAH PEMIMPIN POLITIK LONGKANG

Pendedahan Skandal Mantoya di Kedah melibatkan orang politik dan akhirnya tamatlah riwayat politik Syed Nahar Shahabudin. 

Pendedahan video Seks VP Vijandran oleh Karpal Singh yang membuat sidang akhbar dan menawarkan kepada ahli-ahli parlimen untuk menyaksikan sendiri video porno tersebut juga telah menyebabkan riwayat politik VP Vijandran tamat. 

Pendedahan video seks Chua Soi Lek oleh musuh politiknya berakhir dengan pengakuan ‘gentleman’ Chua Soi Lek yang mengaku dialah aktor di dalam video tersebut. Tetapi nasib politiknya berbeza malahan ‘naik pangkat’ dalam MCA. 

Politik Rahim Thamby Chik juga berakhir dengan pendedahan skandal seks budak bawah umur, walau pun akhirnya dia di dapati tidak bersalah oleh mahkamah. 

Politik melalui pendedahan secara jijik dan longkang yang dikatakan oleh Anwar dan pemimpin-pemimpin pembangkang termasuk Karpal Singh ini sudah berlaku di negara ini sejak 80an lagi. 

Karpal, Lim Kit Siang dan lain-lain pemimpin pembangkang akan mengambil kesempatan sepenuhnya untuk menggunakan budaya politik menjijikkan ini jika mereka mendapat maklumat tentang skandal para pemimpin BN. 

Malahan pemimpin BN yang bertaraf Timbalan Perdana Menteri pun pernah didedahkan tentang khabar angin perlakuan luar tabie di Parlimen oleh Karpal Singh. Mat Sabu juga turut menggelar Timbalan Perdana Menteri Malaysia al-juburi ketika itu, walaupun belum wujud apa-apa pertuduhan di mahkamah. Awal-awal lagi Karpl Singh sudah mendesak dan mencabar DS Dr Mahathir supaya mengambil tindakan terhadap timbalannya. KLIK SINI

ARAB KOMEN:  satu entri dari umno online telah menarik minat arab untuk menulis, cerita pemimpin politik di atas hanya tertumpu di malaysia, tapi cuba kita lihat politik dunia, mana mana pemimpin politik dunia yang terbabit dengan salah laku mereka, yang bersalah atau tidak bersalah akan terus meletakan jawatan mereka.

Tidak ada satu pun pemimpin politik didalam dunia yang didakwa dalam mahkamah atau baru didakwa enggan berundur melepaskan jawatan melainkan ANWAR IBRAHIM inilah pemimpin yang tidak tahu malu.

rakyat harus menilai semula adakah pemimpin yang NABI TAK MENGAKU UMAT  akan menjadi pemimpin orang islam,
                                                                            
arab melihat ada sesuatu yang aneh bila mana melihat pemimpin pemimpin di dalam PAS juga menyokong si lahanat ini. 
seharusnya pemimpin PAS hendak lah menasihat si kaki pungkok itu supaya berdiam diri, muhasabah diri sendiri dan sedia memberi tazkirah membimbing dia ke jalan yang benar, anggap lah ini semua ada lah dugaan Allah kepada dia,


bukannya dengan menyerang balas di pentas2 ceramah seluruh malaysia mendakwa ini semua kerja UMNO dan BN, konspirasi sana, konspirasi sini dalam dia kata konspirasi itu lah dia tutuh pulak pelacur dimana kes liwat nya belum tamat,

arab cuba membayangkan satu perkara, ini adalah satu bayangan  nak menceritakan betapa si lahanat ini hebat, di atas pentas ceramah ....anwar balun pungkok, selepas itu dia balun pulak pelacur, lepas dia sedap semua itu, dia akan kata, yang main tadi itu bukan saya, ini semua konspirasi jahat UMNO dan BN, maka bertepuk sorak lah rakyat yang tengok itu mengiyakan betul apa yang anwar kata, jesteru itu rakyat akan bersimpati dan akan marah kepada UMNO, ( ia hanya sekadar bayangan )

berbalik apa yang arab cuba ceritakan tadi, kalau pun UMNO yang bawa pelacur itu suruh Anwar balun di atas pentas ceramah, perbuatan itu rakyat mesti kena nilai semula, yang di atas pentas tu siapa, yang buat perkara terkutuk itu siapa??  tidak kah ini rakyat tak boleh fikir secara rasional,

BERCAKAP BENAR LAH WALAUPUN TIDAK DIBENARKAN.



0 comments:

Related Posts with Thumbnails