Monday, May 7, 2012

BIAR DERHAKA KEPADA MAK, JANJI PUTRAJAYA DITAWAN.. !!!!! HIDUP ANAK DERHAKA !!!!!



azmin ali langsung tidak pertahankan ibunya bila pembangkang memaki hamun ibunya di dalam komen MALAYSIAKINI. tetapi kalau abg besar dia a.k.a anwar ibrahim telah di usik sedikit, dia lah yang akan bertumpas mempertahankan BOSS nya itu. 

orang tanya apa respond dia mengenai perdedahan ibunya dalam TV3, dia jawab pilihanraya nak dekat. satu patah perkataan pun dia tidak jawab mengenai ibunya.

rakyat malaysia dan pengundi2 di parlimen gombak harus tolak anak derhaka ini, bagaimana dia nak menjaga pengundi2 nya kalau ibunya sendiri pun dia tidak boleh menjaganya. 

SHAH ALAM - Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali menyifatkan wawancara ibunya, Che Tom Yahaya kepada beberapa media semalam petanda Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) semakin dekat.

Dalam rakaman video yang disiarkan portal Agenda Daily pagi ini, Azmin berulang kali menyebut “pilihanraya semakin dekat”antara sebab mengapa beliau terus diserang.

"Pilihanraya dah dekat," katanya ringkas selepas Program Ramah Mesra bersama Penduduk di AU3, Keramat apabila diajukan soalan berkaitan dengan kenyataan ibunya.

Semalam, ibunya berkata, beliau masih mengharapkan Azmin pulang ke pangkuan keluarga untuk memaut kembali hubungan yang sudah terjurang antara beliau dengan adiknya, Ummi Hafilda.

Che Tom, 78, berkata, beliau dan suaminya, Ali Omar sudah memberikan didikan yang cukup, ilmu akhirat, adat resam dan budi bahasa, jadi dia masih sayangkan Azmin dan mengharapkan anaknya itu berubah dengan bertaubat dan meninggalkan PKR.

Menurut Che Tom, kali terakhir Azmin pulang ke rumahnya di Kampung Klang Gate Baru, Setapak di sini pada 1 Syawal tahun lalu.

Apabila sekali lagi ditanya reaksinya berhubung laporan itu, beliau mengulang "pilihanraya dah dekat."

"Itu saja Umno boleh menang dengan fitnah dan tohmahan, ok, ok," katanya yang juga Ahli Parlimen Gombak.

Sambil menyifatkan ia adalah serangan peribadi kepadanya, beliau berkata, hampir sebulan beliau diserang sejak akhir-akhir ini.

Sebelum ini, Azmin juga dikaitkan dengan klip seks yang didakwa miripnya.

Beliau memutuskan untuk mengambil tindakan undang-undang dengan menyaman sebuah akhbar.- SH

1 comments:

Unknown said...

Mak x penting. Kuasa lebih penting.

NURUL IZZAH: PENGUNDI LUAR NEGARA LEBIH PENTING DARI PENGUNDI DLM NEGARA? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails