Tuesday, May 29, 2012

NIZAR TELAH MENGAJAR RAKYAT BAGAIMANA MAHU DERHAKA KEPADA RAJA...!!!!

hari ini arab cuba mengupas mengenai keceluparan pak nizar bilamana dia cuba bermain api atau lagi sekali cuba mohon derhaka untuk kali kedua memheret institusi raja dalam kancah politik pembangkang paling cilaka dan paling kotor. 

PLAT WWW 1 semua sudah tahu telah dimiliki oleh DYMM Sultan Johor. tetapi kenapa ada seorang melayu bangsat lagi paria ini  cuba mempersoalkan cara pihak istana membelanjakan wang, kononnya sultan johor telah menbazir duit rakyat untuk kepentingan istana. 

pak nizar melayu paria  ini cuba menunjukkan kepada bangsa lain bahawa institusi raja tidak perlu di hormati. apabila melayu menderhakai kepada rajanya sendiri, jangan salah bangsa lain kalau satu hari nanti akan ada orang cina dan orang india akan membuat benda yang sama satu hari nanti. 

melayu paria lagi bangsat ini sudah lupakah semasa dia menjadi MB Perak berapa juta dia menghabiskan duit rakyat dengan membeli kereta cambry bagi kegunaan exco exco perak ketika itu. apa kata bekas mb paling bangsat dan cilaka pak nizar.????????

Di bawah kenyataan Tengku Mahkota Johor di twitter berhubung isu no plat WWW1...

"Keluarga Diraja Johor tidak pernah mengambil apa-apa Wang daripada kerajaan sejak zaman Almarhum Sultan Ibrahim. Selesa untuk tidak meminta dari MB atau dari mana-mana pegawai Kerajaan. Wang yang diperuntukkan kepada Bapa saya dan saya setiap bulan sebagai Sultan dan Tunku Mahkota dimasukkan ke dalam Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim. Ini bertujuan (Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim) untuk membantu rakyat dan Kerajaan Negeri Johor. Sejak saya menjadi Raja Muda, tidak sekali-kali saya mengambil 1 sen daripada kerajaan hingga ke hari ini. Ia Wang Rakyat saya. Jadi sebelum Anda buka mulut anda, sila selidik."

jelas lah di sini melayu paling bangsat dan cilaka pak nizar telah di malukan oleh TMJ sendiri. padan muka hang..!!!!!

mahukan lagi berita penuh dan kupasan yang lebih mendalam http://harapan-esok.blogspot.com

0 comments:

Related Posts with Thumbnails